رستوران حستوران بهترین رستوران فرشته


۱۳۹۸-۰۴-۱۴

رستوران حستوران در مدت کوتاهي به بهترین رستوران فرشته و حتي مي‌توان گفت بهترين رستوران سنتي ايراني در کل تهران تبديل شد. استقبال بي سابقه‌اي که از اين رستوران شد در ميان ديگر رستوران‌هاي تازه تأسيس بي سابقه بوده است. در اين مقاله قصد داريم به معرفي رستوران حستوران بپردازيم و دلايل اين که چرا اين رستوران به عنوان بهترین رستوران فرشته موفق بوده است بحث کنيم. اگر به دنبال بهترین رستوران فرشته هستيد، تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.

رستوران حستوران بهترین رستوران فرشته

خيابان فرشته تهران يکي از مناطق لوکس و گران قيمت در تهران است که بسياري از مناطق ديدني تهران در اين منطقه قرار دارند. منطقه‌ي فرشته به دليل قرار گيري در دامنه‌ي رشته کوه‌هاي البرز هواي نسبتاً خوبي در مقايسه با ديگر مناطق تهران دارد. منطقه‌ي فرشته تهران از سمت شمال با ارتفاعات کلک‌چال، از جهت غرب با تجريش، از جهت شرق با دارآباد و از جهت جنوب با فرمانيه، کامرانيه و دزاشيب هم‌مرز است.

حستوران بهترين رستوران فرشته | حستوران

منطقه‌ي فرشته به دليل موقعيتي باغ فرشته و کاخ و عمارت فرشته که داخل باغ قرار دارد و همچنين نزديکي به فرهنگسرا از مناطق توريستي و مهم تهران به شمار مي‌رود. رستوران حستوران با ايجاد يک جداره‌ي شهري با هويت کوچه باغ‌هاي شمرون توانسته مخاطبان زيادي را به سمت خود جلب کند و تبديل به بهترین رستوران فرشته شود. رستوران حستوران پر آوازه‌ترين رستوران در منطقه‌ي فرشته است و قرار گيري اين رستوران در خيابان مهم فرشته و نزديکي اين رستوران به فرهنگسرا و همچنين کاخ فرشته از عوامل بسياري مهمي هستند که اين رستوران را در شمار مطرح‌ترين رستوران‌هاي ايران قرار مي‌دهند. از جمله بناهاي معروف در باغ فرشته کاخ صاحبقرانيه است که توسط ناصر الدين شاه قاجار ساخته شده است. آخرين بنايي که در دوران سلطنت ايل قاجار بر ايران در باغ فرشته ساخته شد کوشک احمدشاهي است. هرچند پس از آن در طي ۹۰ سال گذشته بناهاي مختلفي در اين منطقه ساخته شده است اما مواردي که ذکر شد، از جمله جاذبه‌هاي تاريخي و توريستي منطقه‌ي فرشته است. افراد بسياري براي ديدن اين بناهاي قديمي که بخشي از فرهنگ و تاريخ ايران است به فرشته مي‌آيند.

توريست‌ها و مسافران زيادي که براي بازديد از کاخ فرشته و ديگر مناطق توريستي به اين قسمت از شهر تهران مي‌روند براي صرف غذا قطعاً به دنبال بهترین رستوران فرشته خواهند بود. رستوران حستوران با بهره گيري از عناصر تاريخي و فرهنگي ايران قديم توانسته محيطي سنتي و جذاب را براي صرف غذاهاي سنتي ايراني فراهم کند.

ويژگي‌هاي رستوران حستوران به عنوان بهترین رستوران فرشته

رستوران حستوران به دليل قرار گيري در خيابان فرشته و نزديکي به منطقه‌ي شميرانات تهران، يک فضاي نوستالژي را براي مشتريان تداعي مي‌کند و به همين دليل به عنوان بهترین رستوران فرشته شناخته شده است. کوچه باغ‌هاي منطقه‌ي شميرانات يکي از قديمي‌ترين محله‌هاي اطراف تهران هستند که با گسترش شهر تهران امروزه ديگر بخشي از تهران هستند. فضاي رستوران فرشته از فضاي خانه‌هاي اعياني تهران قديم، خانه روستايي، خانه‌هاي شمران و همچنين برآيندي از قوس غير اسلامي الهام گرفته شده است. اين رستوران يک تجربه‌ي فوق العاده براي صرف غذاي اصيل ايراني در محيطي بر گرفته از فرهنگ سنتي ايراني است.

ويژگي‌هاي رستوران حستوران به عنوان بهترين رستوران فرشته | حستوران

يکي از مواردي که موجب محبوبيت رستوران حستوران به عنوان بهترین رستوران فرشته شده است محيط سنتي و قديمي آن است. محيط کاملاً سنتي و همچنين نشانه‌ها و نمادهاي ايران قديم که در دکوراسيون اين رستوران به نمايش داده شده است در کمتر رستوران ايراني ديده مي‌شود.

غذاهاي مخصوص گياهخواران در بهترین رستوران فرشته

امروزه افراد بسياري به دلايل بسيار گوشت و فرآورده‌هاي گوشتي را از وعده‌هاي غذايي خود حذف کرده‌اند. اين افراد براي صرف غذا در رستوران‌هاي سنتي ايراني با مشکلات زيادي مواجه مي‌شوند زيرا اصلي‌ترين غذاهاي ايراني از جمله کباب‌ها همگي حاوي گوشت هستند و کمتر غذاي سنتي ايراني را مي‌توان يافت که حاوي گوشت نباشد.

غذاهاي مخصوص گياهخواران در بهترين رستوران فرشته | حستوران

در رستوران حستوران براي افرادي که غذاهاي حاوي گوشت را از رژيم غذايي چند غذاي ايراني فوق العاده در نظر گرفته شده است. اول از همه پيش غذاي سنتي اين رستوران است که دويماج نام دارد. دويماج يک پيش غذاي اصيل ايراني مربوط به استان قزوين است و از لبنيات به همراه سبزيجات تازه تهيه مي‌شود. ناني که همراه غذا سرو مي‌شود در نانوايي کوچکي در حياط رستوران پخته شده است. براي کساني که دوست دار لبنيات هستند اين پيش غذا يک پيش غذاي عالي است.

منوي رستوران حستوران

در منوي رستوران حستوران قسمت اشتها آورها چند پيش غذاي سنتي ايراني متناسب با انواع ذائقه وجود دارد که همگي بدون گوشت هستند. همان طور که گفته شد در منوي رستوران حستوران مواد اوليه هر غذا نوشته شده است و شما پيش از سفارش متوجه خواهيد شد که غذاي شما شامل چه محتوياتي است.

در قسمت غذاهاي اصلي پلو پرده‌اي‌ها چهار نوع مختلف هستند که از اين ميان پلو پرده‌اي آلبالو با گوشت تهيه شده و سه تاي ديگر بدون گوشت هستند و گياه خواران با خيال راحت مي‌توانند اين سه نوع غذا را سفارش دهند.  همچنين در قسمت کباب‌ها خوراک طبيعت يک غذا فوق العاده براي کساني است که مايل نيستند گوشت را در رژيم غذايي خود داشته باشند.رستوران حستوران به عنوان بهترین رستوران فرشته در تمام روزهاي هفته در وعده‌هاي ناهار و شام با منويي بسيار متنوع پذيراي شما خواهد بود. همچنين اين رستوران در روز‌هاي پنج شنبه و جمعه علاوه بر وعده‌هاي ناهار و شام در وعده صبحانه نيز سرويس ارائه مي‌کند و پذيراي شما مي‌باشد.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri