بهترین غذای ایرانی در رستوران حستوران


۱۳۹۸-۰۴-۱۱

رستوران حستوران يک رستوران اصيل ايراني است که بهترین غذای ایرانی متناسب با هر طبع و سليقه‌اي را مي‌توان در منوي اين رستوران پيدا کرد. اين رستوران  در خيابان فرشته تهران تأسيس شد و به سرعت مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. اين رستوران اصيل ايراني حتي توانسته توجه بسياري از توريست‌ها را نيز به سمت خود جلب کند. علت موفقيت رستوران حستوران طبخ و سرو بهترین غذای ایرانی براي مشتريان بوده است.

رستوران اصیل ایرانی | حستوران

 

پيدا کردن بهترین غذای ایرانی در ميان انبوه رستوران‌هاي سنتي که در سرتاسر ايران وجود دارد قطعا کار بسيار مشکلي خواهد بود. ايران کشوري پهناور با فرهنگي متفاوت در جاي جاي آن است و هر استان و منطقه‌اي غذاهاي سنتي مربوط به خود را دارد. هر کدام از اين غذاهاي سنتي به شيوه‌اي خاص طبخ مي‌شوند که با ديگر غذاهاي ايراني متفاوت است. حال سؤال اينجاست بهترین غذای ایرانی کدام است و در کدام رستوران سنتي ايراني سرو مي‌شود؟ در اين مقاله قصد داريم شما را با بهترين غذاهاي ايراني در رستوران حستوران که يک رستوران اصيل ايراني است آشنا کنيم. اگر قصد داريد به بهترين رستوران ايراني برويد و بهترین غذای ایرانی را ميل کنيد، تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.

بهترین غذای ایرانی در رستوران حستوران

رستوران حستوران يک رستوران اصيل ايراني است که بهترین غذای ایرانی متناسب با هر طبع و سليقه‌اي را مي‌توان در منوي اين رستوران پيدا کرد. اين رستوران در سال ۱۳۹۴ در خيابان فرشته تهران تأسيس شد و به سرعت مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

بهترین غذای ایرانی در رستوران حستوران | حستوران

 

اين رستوران اصيل ايراني حتي توانسته توجه بسياري از توريست‌ها را نيز به سمت خود جلب کند. علت موفقيت رستوران حستوران طبخ و سرو بهترین غذای ایرانی براي مشتريان بوده است. غذاهايي که در رستوران حستوران سرو مي‌شوند طعم اصيل غذای ایرانی را حفظ کرده‌اند. بهترین غذای ایرانی با تنوع زياد از انواع کباب گرفته تا انواع پلوها در رستوران فرشته براي مشتريان سرو مي‌شود.

بهترین غذای ایرانی در منوي رستوران فرشته

مهم‌ترين قسمت يک رستوران اصيل ايراني منوي غذاهاي آن است. در منوي رستوران فرشته مي‌توان بهترین غذای ایرانی را از بين چندين غذاي اصيل ايراني انتخاب کنيد. در ادامه منوي رستوران فرشته در تصاوير آمده است که به معرفي هر کدام از بخش‌هاي آن خواهيم پرداخت.

بهترین غذای ایرانی در منوی رستوران فرشته | حستوران

 

همان طور که در رستوران‌ها شروع سرو غذا با پيش غذا خواهد بود در اين قسمت ما نيز با بخش پيش غذا شروع مي‌کنيم. هرچند رستوران حستوران منوي کاملي براي انواع پيش غذا با عنوان اشتها آورهاي ايراني دارد اما دويماژ پيش غذاي اصلي اين رستوران است که براي تمامي مشتريان بدون سفارش دادن سرو مي‌شود. دويماژ يک پيش غذاي اصيل ايراني مربوط به استان قزوين است و از لبنيات به همراه سبزيجات تازه تهيه مي‌شود. ناني که همراه غذا سرو مي‌شود در نانوايي کوچکي در حياط رستوران پخته شده است. براي کساني که دوست دار لبنيات هستند اين پيش غذا يک اشتها آور عالي است.

يکي ديگر از پيش غذاهاي معروف رستوران حستوران سوپ پسته است که در کمتر رستوران ايراني سرو مي‌شود. اين سوپ لذيذ از پسته که يک آجيل معروف ايراني است تهيه مي‌شود. طعم آن کاملاً خاص و جديد است. انواع ديگر اشتها آورهاي ايراني در منوي اين رستوران وجود دارد که از ميان آن‌ها حليم بادمجان طلايي به شدت توصيه مي‌شود. حليم بادمجان در واقع در بسياري از استان‌هاي ايران به عنوان غذاي اصلي نيز سرو مي‌شود.نکته‌ي جالب اين قسمت از منوي رستوران حستوران پيش غذايي مخصوص کودکان است که با عنوان گروه کودک ارائه شده است. بنابراين افرادي که همراه فرزندان خود به اين رستوران مي‌روند از بابت غذاي کودک خيالشان راحت خواهد بود.

غذاي اصلي در رستوران حستوران

قسمت دوم مربوط به غذاهاي اصيل ايراني است که همان طور که گفته شد مي‌توانيد بهترین غذای ایرانی را از ميان اين غذاها انتخاب کنيد. تمامي غذاهاي اين منو با برنج اصيل ايراني طبخ مي‌شوند و خيال شما از بابت برنج‌هاي صنعتي خارجي راحت خواهد بود. مسينه ميگو اولين غذاي در ليست براي افرادي که به  دنبال غذاهاي دريايي هستند يک انتخاب عالي خواهد بود. براي تهيه اين غذا برنج به همراه ميگوي جنوب طبخ شده است. طعم غذا بي نظير است و با ادويه‌هاي مختلف و خاص طعم دار شده است و به هيچ وجه بوي ناپسند ميگوي خام از آن استشمام نمي‌شود.

غذاي دوم منو مسينه بره چوپان است که به جرئت مي‌توان گفت پر طرفدارترين غذاي رستوران حستوران است. اين غذاي اصيل ايراني در يک ديگچه مسي که روي آن را يک لايه خمير نازک پوشانده است سرو مي‌شود. مسينه بره چوپان به دو صورت در رستوران حستوران براي مشتريان سرو مي‌شود که مشتري مي‌توان هر کدام را که مايل بود انتخاب کند. در حالت اول گوشت داخل ديگچه همراه برنج طبخ شده و آورده مي‌شود و در حالت دوم گوشت داخل ظرف ديگري آورده مي‌شود و داخل ديگچه مسي فقط برنج قرار مي‌گيرد. برنج ساده نيست بلکه همراه با لوبيا و اسفناج طبخ شده است و همين باعث شده طعم بي نظيري داشته باشد.

اصيل‌ترين غذاهاي ايراني در حستوران

مسينه فسنجون در واقع همان برنج با خورشت فسنجان است که يکي از اصيل‌ترين غذاهاي ايراني است. خورشت فسنجان يک غذاي اصيل ايراني است که نحوه‌ي طبخ آن در طعم و مزه‌ي آن تأثير به سزايي دارد. در رستوران حستوران مي‌توانيد مسينه فنسجون را به عنوان بهترین غذای ایرانی با بهترين طعم و مزه ميل کنيد.

اصیل‌ترین غذاهای ایرانی در حستوران | حستوران

 

پلو پرده‌اي آلبالو در واقع همان آلبالو پلوي ايراني است که بسياري از توريست‌ها با خوردن آن متعجب خواهند شد. طعم بي نظير برنج ايراني همراه ادويه‌ها و همچنين گوشت گردن و يا گوشت مرغ يک ترکيب بي نظير را تشکيل داده است. سرو اين غذا نيز مانند مسينه غذا بره چوپان شما را غافلگير خواهد کرد. غذا درون يک بقچه از جنس نان تازه پيچيده شده است. نان با طعم زعفران به صورت يک خمير بسيار نازک است که همراه غذا درون تنور رفته و طبخ شده است. علاوه بر بوي دل‌چسب غذا بوي نان تازه زعفراني نيز به غذا اضافه شده است.

کباب بهترین غذای ایرانی

از قسمت غذاهاي اصيل ايراني که بگذريم به بخش دل‌چسب کباب‌ها مي‌رسيم. اين قسمت از منو براي دوست دران گوشت و کباب‌هاي ايراني بسيار دل انگيز خواهد بود.

کباب بهترین غذای ایرانی | حستوران

 

کباب شاه پسند اولين کباب اين قسمت از منو است که بسيار شبيه استيک است و همراه با سبزيجات و سس قارچ سرو مي‌شود. کباب شاهنامه کباب دوم منو در حقيقت همان کباب دنده است که يکي از کباب‌هاي اصيل ايراني است. اين کباب با سس اسفناج و سبزيجات که طعم فوق العاده‌اي دارد سرو مي‌شود. کباب حسيني نام ديگر کباب شيشليک که در منوي بسياري از رستوران‌هاي ايراني آن را خواهيد ديد. اين کباب براي کساني که عاشق گوشت نرم و ترد کبابي هستند يک انتخاب فوق العاده خواهد بود.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri