رستوران حستوران تجلی بهترین رستوران ایرانی


۱۳۹۸-۰۴-۱۱

با وجود افزايش روز افزون و هرچه بيشتر رستوران‌هاي فرنگي و فست فود‌ها هنوز هم افرادي هستند که ترجيح مي‌دهند يک غذاي ايراني را در بهترین رستوران ایرانی صرف کنند. رستوران حستوران يک رستوران اصيل ايراني با محيطي دنج براي صرف غذا است که در منطقه‌ي فرشته تهران قرار دارد. به جرئت مي‌توان گفت بهترین رستوران ایرانی در منطقه‌ي فرشته رستوران حستوران است.

رستوران حستوران یک رستوران اصیل ایرانی | حستوران

 

اين رستوران توانسته با فراهم کردن محيطي سنتي که يادآور فضاي خانه‌هاي قديمي و سنتي تهران قديم است محيطي نوستالژي را براي صرف غذا براي مشتريان فراهم کند. کلمه‌ي حستوران «حس توران» به معني سرزمين حس است. در ايران قديم از کلمه‌ي توران با عنوان سرزمين استفاده مي‌شده است. در ادامه توضيحاتي در مورد رستوران حستوران براي شما ارائه خواهيم داد که همه حاکي از اين هستند که چرا رستوران حستوران بهترین رستوران ایرانی لقب گرفته است.

محيط رستوران حستوران

يکي از ويژگي‌هايي که بهترین رستوران ایرانی بايد داشته باشد، دارا بودن فضايي دل‌نشين و بر گرفته از فرهنگ سنتي ايراني است. محيط رستوران حستوران با بهره گيري از دکوراسيون سنتي و نوستالژيک توانسته اين محيط سنتي را بر اساس فرهنگ ايراني فراهم کند.

محیط رستوران حستوران | حستوران

 

اين نشانه‌هاي سنتي و نوستالژيک را از بدو ورود به رستوران حستوران مي‌توان مشاهده کرد. سر در ورودي رستوران به جاي تبليغات و تابلوهاي جديد يک سيني مسي بزرگ ديده مي‌شود که روي آن اسم رستوران و سال تأسيس رستوران حستوران حک شده است. به محض ورود به رستوران حستوران وارد يک حياط سنتي مي‌شويد که در گوشه‌اي از آن يک نانوايي سنتي مشغول طبخ نان است. بوي عطر نان تمام فضاي حياط و رستوران را فرا گرفته است. حتي اگر خيلي اشتها نداشته باشيد قطعاً با استشمام اين بوي نان محلي اشتهايتان براي صرف غذا باز خواهد شد.

بهترین رستوران ایرانی يعني حستوران

فضاي حياط رستوران به صورت کاملاً سنتي طراحي شده است. در گوشه‌اي از حياط يک حوض آبي کوچک به چشم مي‌خورد. اين حوض آبي يادآور حوض‌هاي کوچک در حياط‌هاي خانه‌هاي قديمي ايراني است. پس از گذشتن از حياط به در ورودي سالن مي‌رسيم.

بهترین رستوران ایرانی یعنی حستوران | حستوران

 

در ورودي يک در قديمي با ارتفاع کوتاه است که با شيشه‌هاي رنگي تزئين شده است. در از جنس چوب است و طراحي آن کاملاً با سبک سنتي رستوران هماهنگي دارد. پس از گذشتن اين در وارد سالن غذا خوري رستوران خواهيد شد که يک سالن دنج با فضايي دوستانه و سنتي است، دکوراسيون سنتي و قديمي دارد. در ادامه توضيحات بيشتري در مورد فضاي داخلي بهترین رستوران ایرانی خواهيم داد.

محيط داخلي بهترین رستوران ایرانی به چه شکل است؟

با ورود به رستوران حستوران خيلي سريع متوجه خواهيد شد که چرا اين رستوران را بهترین رستوران ایرانی ناميده‌اند. محيط سالن داخلي رستوران حستوران مانند فضاي حياط و ورودي رستوران سرشار از نشانه‌ها و نمادهاي ايران قديم است. معماري داخلي رستوران کاملاً شبيه خانه‌هاي قديمي ايراني است و معماري اسليمي ايراني را حفظ کرده است. پنجره‎‌هاي رستوران مانند درب ورودي سالن از جنس چوب هستند و با شيشه‌هاي رنگي تزيين شده‌اند.

ميز و صندلي‌ها همگي از جنس چوب هستند و طراحي آن‌ها به سبک ميز و صندلي‌هاي لهستاني است. ميزهاي چند نفره را در فضاي حجره‌اي قرار گرفته‌اند. رنگ ديوارها سفيد است و روي ديوارها اشياء قديمي ايراني و نمادهاي ايران قديم به چشم مي‌خورد. يکي از چيزهايي که بيش از ديگر موارد موجود در سالن جلب توجه مي‌کند، تشت‌هاي مسي است که از سقف آويزان شده‌اند. در واقع اين تشت‌هاي مسي نقش لوستر را دارند. اين يک ايده‌ي جديد و جالب است که به جاي استفاده از لوسترهاي جديد از اين لوسترهاي سنتي استفاده شده است.

نمادهاي تاريخي و سنتي در بهترین رستوران ایرانی

رستوران حستوران به دليل فضاي سنتي ايراني توسط توريست‌ها به شدت مورد توجه قرار گرفته است و اکثراً آن را به عنوان بهترین رستوران ایرانی مي‌شناسند. رستوران حستوران در نزديکي کوچه‌ باغ‌هاي شمران قرار گرفته است و فضاي داخلي آن نيز سرشار از نمادهاي تاريخي و سنتي ايراني است. داخل رستوران بيشتر به يک موزه شباهت دارد تا يک رستوران.

نمادهای تاریخی و سنتی در بهترین رستوران ایرانی | حستوران

 

اگر به دنبال بهترین رستوران ایرانی هستيد که وعده غذاي اصيل ايراني با کيفيت را در آن ميل کنيد و همچنين با دوستان خود وقت بگذرانيد رستوران حستوران يک انتخاب عالي خواهد بود. روي طاقچه‌ها و در گوشه و کنار رستوران نمادها و تزئينات سنتي مانند اتوي زغالي، گلدان‌هاي سنتي و … ديده مي‌شود. سرتاسر محيط داخلي رستوران حستوران چشم نواز و تعجب برانگيز است. فضاي داخلي رستوران بر آينده از خانه‌ي اعياني، خانه روستايي، خانه شمروني در خارج و برآيندي از قوس غير اسلامي، سطوح نرم و آزاد و تضاد رنگ در داخل مبناي وجود طراحي قرار گرفته است. قطعاً اگر با ميهمانان خود به اين رستوران برويد، روز فوق العاده‌اي را براي آن‌ها رقم خواهيد زد.

منوي رستوران حستوران، بهترين منوي غذا، در بهترین رستوران ایرانی

منوي رستوران حستوران يک منوي کامل از غذاهاي سنتي ايراني است که براي ناهار و شام سرو مي‌شود. در روز‌هاي پنج شنبه و جمعه رستوران علاوه بر وعده‌هاي ناهار و شام براي وعده‌ي صبحانه نيز ميزبان شما خواهد بود.

منوی رستوران حستوران، بهترین منوی غذا، در بهترین رستوران ایرانی | حستوران

 

اين رستوران علاوه بر اين که داراي فضايي نوستالژي و خاص است، منوي خاص و منحصر به فردي دارد که در هيچ رستوران ايراني ديگري مشابه آن را نخواهيد ديد. در رستوران حستوران با توجه به فرهنگ سنتي مردم ايران تقريباً تمام ظروفي که در آن‌ها غذا سرو مي‌شود، مسي هستند. بيشتر وسايلي که از جنس مس نيستند نيز به رنگ مسي هستند. ليوان‌هايي که روي ميز قرار دارد و يا نوشيدني با آن سرو مي‌شود همگي ليوان‌هاي قديمي ايراني هستند.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri