بهترین رستوران فرشته به سبک ایرانی


۱۳۹۸-۰۴-۱۴

رستوران هاي لوکس و ايراني در خيابان فرشته جزو بهترین رستوران فرشته محسوب مي شوند که داراي کيفيت غذاي مطبوع و مکاني  منحصر به فرد براي پذيرايي از مهمانان خود هستند. مهمترين ويژگي هاي رستوران هاي فرشته سرو غذاي ايراني با دکوراسيوني ايراني است که جذابيت هاي آنها را دوچندان ساخته است.

در اين مطلب سعي داريم با توجه به عنوان، معرفي بهترین رستوران فرشته به سبک ايراني ، به تشريح مباحث مرتبط با بهترین رستوران فرشته بپردازيم.

ويژگي هاي بهترین رستوران فرشته

در ارتباط رستوران فرشته، منظور رستوران خيابان فرشته در تهران مي باشد که از هر لحاظ جزو برترينها اين منطقه از تهران مي باشند؛

ويژگي هاي بهترين رستوران فرشته | حستوران

اين در حالي است که بهترين رستوران داراي ويژگي هايي است در کنار کيفيت غذا و سرويس ممتاز، نيازمند مکاني لوکس و آرام مي باشد تا دقايقي که صرف غذا خوردن مي شود در آرامشي دلپذير با چشم اندازي زيبا سپري گردد. رستوراني فقط به دنبال سرو غذا و پذيرايي از مهمانان خود نيست بلکه فراتر از غذا با هدف دوستي،محبت و صلح به دنبال پيوند مهمانان داخلي و خارجي مي باشد؛ پيوندي ناگسستني از شرق و غرب که بتواند آداب، فرهنگ و قوميت هاي مختلف را با هم آشنا سازد و مبلغي مناسب و با کفايت براي تبادل فرهنگ هاي مختلف است.

بهترین رستوران فرشته در تهران در نقاط مختلف با ويژگي هاي ممتاز در حال فعاليت مي باشند؛ که مهم ترين ويژگي هاي رستوران هاي فرشته عبارتند از:

  • رستوران هاي فرشته  داراي منويي با آيتم هايي متفاوت و خاص مي باشد.
  • رستوران هاي فرشته  داراي دکوراسيون و چيدماني بومي و ايراني  هستند.
  • رستوران هاي فرشته با کيفيت ترين و  متنوع ترين سرويس سرو غذا دارند.
  • رستوران هاي فرشته داراي امکاناتي منحصر به فرد براي مهمانان خود مي باشند.
  • رستوران  هاي فرشته زيباترين، لوکس ترين مکان پذيرايي از مهمانان خود را در بهترين نقطه از تهران فراهم ساخته اند.
  • رستوران هاي فرشته جزو ممتاز ترين رستوران ها براي ارائه خدمات سرو غذا به مهمانان مي باشند.
  • رستوران هاي فرشته يک رستوران نيست، بلکه به عنوان جاذبه اي زيبا براي گردشگراني مختلف زبانزد مي باشند..
  • رستوران هاي فرشته را فقط و فقط يکبار تجربه کنيد تا ويژگي هاي ممتاز را خودتان شخصاً مشاهده و درک نماييد.

بهترین رستوران فرشته را با حس توران، نام يک رستوران ايراني اصيل آغاز مي کنيم که جزو بهترين رستوران هاي  خيابان فرشته واقع در ساختمان رويال در تهران مي باشد. منويي با آيتم هاي سنتي ايراني، چيدماني کاملاً بومي سنتي، فضايي گرم و صميمي با  معماري به سبک ايراني است که آماده پذيرايي از  مهمانان داخلي و خارجي مي باشد.

معرفي بهترین رستوران فرشته

بهترین رستوران فرشته با ويژگي هاي خارق العاده اي که دارد در بورس بهترين رستوران هاي تهران است رستوران هايي که با اختيار داشتن کادر حرفه اي از بهترين آشپزها و کارکناني مجرب بهترين سرويس را در محيطي شکيل و پر انرژي ارائه مي دهند.رستوران هاي فرشته با بهترين غذاي ايراني حس زيبايي و ايران شناسي را در نگاهي ديگر با مزه و طعمي ويژه به مهمان خود معرفي مي کنند و غذايي را ارائه مي نمايند که ريشه در تاريخ و تمدن ايران باستان دارد.

معرفي بهترين رستوران فرشته | حستوران

  1. رستوران هاي فرشته رستوران هايي هستند که در کنار سوابق درخور و درخشان خود بدنبال پيوند بين قوميت ها و زبان ها مختلف هستند که با تمام وجود ايراني بودن و تمدن چند هزار ساله خود را به اثبات برسانند.  در ادامه به معرفي بهترین رستوران فرشته مي پردازيم:
  2. رستوران کاساب، اين رستوران نيز جزو بهترين رستوران هاي خيابان فرشته است که بهترين غذاهاي اصيل ايراني را به صورت شيک و خلاقانه به مهمانان خود عرضه مي دارد.
  3. رستوران ديوان، يکي از لوکس ترين رستوران ها خيابان فرشته رستوران ديوان است که در کنار طعم بي نظير غذاهاي خوشمزه ايراني داراي محيطي بسيار دلپذير و لوکس مي باشد.
  4. رستوران پارک وي، از شيک ترين رستوران هاي پايتخت در خيابان فرشته است که داراي منويي از انواع غذاي چيني، ژاپني،تايلندي است و داراي دکوراسيوني هنرمندانه و خيره کننده است.
  5. رستوران پابليک، اگر به دنبال عجيب ترين و هيجان انگيز ترين رستوران هاي فرشته مي باشيد، پيشنهاد ما به شما رستوران پابليک مي باشد. اين رستوران با ديزايني عالي و ميز و صندلي هايي بسيار شيک و ارائه غذاهاي ايراني در کنار ۵ نوع سالاد همراه با شنيسل مرغ، بيف اسفناج ،نان ساندويچي تهيه شده از از آرد جو ،استيک با قارچ و غيره  از بهترین رستوران فرشته محسوب مي شود.
  6. رستوران مانترا، تجربه اي متفاوت هم از صرف غذا و هم از جهت محيطي دنج و زيبا را با رستوران مانترا واقع در خيابان فرشته تجربه کنيد. سالن هايي بزرگ با نورپردازي هاي زيبا مي تواند رمانتيک ترين لحظه را براي شما مهيا سازد.
  7. رستوران دلي جان، رستوراني کاملاً سنتي با معماري ايراني است سرويس سرو غذايي شکيل و در کنار غذا نوشيدني هاي سرد و گرم همراه با دسر هاي خوشمزه از ديگر ويژگي هاي اين رستوران است.دارا بودن منويي ويژه آن چيزي است که در اين رستوران قابل سنتودن است ؛ زيرا در منوي آن از غذاهايي که به دست فراموشي سپرده شده است و يا جزو غذاهاي بي کلاس دسته بندي شده، به چشم مي خورد و اين وفاداري اين رستوران به فرهنگ غني ايراني است که هميشه جاويدان خواهد بود.

چرا رستوران حس توران

چرا رستوران حس توران | حستوران

  • رستوران حس توران، بهترین رستوران فرشته با مساحتي بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع مي باشد که با هدف مشتري مداري و معماري اصيل ايراني، سرو غذايي منحصر به فرد است. از ساير امکانات و ويژگي هاي بي نظير رستوران حس توران مي توان به موارد زير اشاره نمود
  • در اين رستوران رقص نور و رنگ همراه با معماري ايراني محيطي دلچسب و حس آرامشي فوق العاده را براي مشتريان و مهمانان خود فراهم مي سازد.
  • حس توران بهترین رستوران فرشته است؛ زيرا با تنوع آيتم هاي منو به صورت سنتي، بومي و ايراني مي تواند نظر تمامي سنين و سلايق مختلف را تأمين نمايد.
  • ظرفيت بالاي پذيرش ۱۵۰ نفري اين رستوران مناسب برگزاري جشن ها و مهماني هاي شما عزيزان مي باشد.
  • سرو بي نظير در ظروف غذا مانند سرو کباب روي شمشير از ديگر ويژگي هاي بهترین رستوران فرشته  مي باشد.
  • دارا بودن سالن هاي بزرگ و مجزا به نام سالن هاي شاه نشين و خاص نشين از ديگر ويژگي هاي رستوران حس توران مي باشد.
  • امکان سفارش آنلاين غذا همراه با رزرو ميز دلخواهتان در رستوران حس توران، با شماره  ۷۵۴۲۶  براحتي امکانپذير مي باشد.
  • آدرس رستوران حس توران واقع در تهران، خيابان فرشته، ساختمان رويال، طبقه دوم مي باشد.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri