بهترین غذای ایرانی در رستوران حس توران


۱۳۹۸-۰۴-۰۹

غذای ایرانی جزو غذاهای پرطرفداری هستند که برند و نماد ایرانی بودن آن برای همه شناخته شده می باشد. تنوع بالای غذاهای ایرانی موجب شده است برای تمامی سنین و سلایق و مزاج های مختلف علاقمندان خود را داشته باشد. غذای ایرانی می تواند جزو رایج ترین و معروف ترین غذاهایی باشد که در سراسر دنیا به عنوان یک برند شناخته شده باشند.

در این مطلب سعی داریم با توجه به عنوان، تجربه ای متفاوت از بهترین غذای ایرانی در رستوران حس توران ، به تشریح مباحث مرتبط با غذای ایرانی بپردازیم.

غذای ایرانی متناسب با انواع مزاج ها

قبل از آنکه به تشریح غذای ایرانی بپردازیم؛ می بایست در ارتباط به نوع مزاج های مختلف افراد توجه کنیم و مطابق با نوع مزاج آنها غذای ایرانی مورد نظر را به منوی غذایشان پیشنهاد دهیم؛ تا اطمینان داشته باشیم هم مورد توجه آنها از جهت مزه و چاشنی است و هم باب میل مزاج شان خواهد بود. همانطور که می دانید مزاج ها دو دسته هستند، مزاج های سرد و مزاج های گرم. اما در تقسیم بندی کلی مزاج ها در ۹ گروه اصلی قرار می گیرند، مزاج های خشک، گرم خشک، مزاج های سرد و تر، سرد و خشک،مزاج های بلغمی،صفراوی و سودآور.

غذای ایرانی متناسب با انواع مزاج ها | حستوران

در مثال ساده ای مزاج ها را مورد بررسی گذرا و ساده ای قرار می دهیم. به طور مثال، برخی افراد دنبال غذاهای بسیار تند هستند و مزاجی گرم دارند مانند، مردم هندوستان که علاقمند غذاهای بسیار تند هستند. مردم برزیل با مزاج های معتدل تری که دارند، دنبال انواع غذاهای سنتی و کامل می باشند. مردم فرانسه با طبیعت سرد و خشک خود دنبال غذاهایی با کیفیت تر و مطبوعی هستند که از هر لحاظ فیبر بالا و چربی کم داشته باشد. چینی ها بیشتر گیاه خواران و طبیعت مزاجی آنها بیشتر سازگار با غذاهایی گیاهی است. یونانیان صفراوی هستند و علاقمند به ماهی و لبنیات. مردم ایتالیا با مزاج گرم و بلغمی خود علاقمند پاستا و غذاهای گوشتی همراه با سبزیجات هستند.

رستوران حس توران با انواع بهترین غذای ایرانی

نکته: چون مزاج ها برای هر فرد شرایط خاص خود را می طلبد؛ بنابراین نمی توان این دسته بندی را به کل آن کشور نسبت داد. اما می توان با آشنایی مختصر درباره طبع غذایی و مزاجی آنها تصویری کلی از علاقمندی غذاییشان بدست اورد و بهترین غذای ایرانی را به آنها پیشنهاد داد.غذای ایرانی جزو غذاهایی می باشد که تنوع بسیار بالایی دارد و در دسته بندی ها و انواع متفاوتی سرو می گردد.

رستوران حس توران با انواع بهترین غذای ایرانی | حستوران

غذای ایرانی فقط یک غذا نیست،  بلکه خلق هنرمندی آمیخته با خلاقیت است. هنر ایرانی است که فراتر از غذا بدنبال بهانه ای برای دور هم جمع شدن، رواج دوستی ها و مهربانی ها می باشد. اگر به دنبال تجربه کردن غذایی لذت بخش با طعم آشنای ایرانی هستند پیشنهاد ما به شما رستوران حس توران می باشد. حس توران، رستوران اصیل ایرانی است که در فضایی گرم،صمیمی،ایرانی، خودمانی و مهمان نواز میزبان قدم های مهمانان خارجی و داخلی می باشد. در حال حاضر این رستوران با ارائه بهترین غذای ایرانی با منویی خاص و منحصر به فرد در مکانی خاص و ویژه در حال فعالیت می باشد؛ بنابراین اگر به دنبال محبوب ترین  غذای ایرانی هستند رستوران حس توران را همواره به یاد داشته باشید.

معیارهای بهترین غذای ایرانی چیست؟

معیارهای بهترین غذای ایرانی معیارهایی است که در کنار طعم بی نظیر، شکلی زیبا، بویی مطبوع،مکانی جذاب و چشم نواز، بتواند جنبه اصیل بودن و ایرانی بودن خود را حفظ کند. خوشمزه بودن غذا به همان اندازه مهم است که کیفیت مواد اولیه و نحوه پخت و سرو آن؛

معیارهای بهترین غذای ایرانی چیست؟ | حستوران

لذا باید از هر جهت در تهیه غذاهای ایرانی دقت لازم را مبذول نمود تا بهترین غذا تهیه و ارائه گردد. در نگاهی جامع تر به غذای ایرانی می توان به صراحت گفت، غذا می تواند نقش موثری را در بیان، فرهنگ، آداب و رسوم ، مردم شناسی یک کشور را به نمایش بگذارد و در حقیقت غذای ایرانی نیز نماینده اصلی تاریخ ایران زمین می باشد که اصیل بودن و ایرانی بودن خود را معرفی کرده و با بهترین سرو غذای ایرانی، بهترین ها را به رخ جهانیان می کشاند.

رستوران حس توران رستوران اصیل ایرانی است

”حس توران” تجربه ای بیش از چشیدن طعم هایی است که ریشه در تاریخ ایران زمین دارند. حس توران مسیر تجربیاتی است که شرق و غرب را بهم پیوند می دهد و گذشته را به حال می رساند. در حس توران خبری از غذاهای تکراری نیست و سرو تمام غذاهای ایرانی همراه با ایده های نوین خواهد بود. در حس توران در تلاشیم تا میزبانی ایرانی را با استانداری جهانی به شما ارائه دهیم.بهترین غذای ایرانی نیازمند مکانی سنتی،خاص و ایرانی همراه با معماری تاریخی و زیبا دارد که به بهترین شکل ممکن اصالت ایرانی بودن را ابراز نماید.

رستوران حس توران رستوران اصیل ایرانی است | حستوران

رستوران حس توران رستوران اصیل ایرانی است؛ زیرا از نظر معماری به صورت اصیل و قدیمی طراحی شده است و اشیا سنتی مس  و سفال برای سرو غذا در طراحی آن استفاده شده است. حس توران گوشه ای دنج را برای کلیه مهمانان داخلی و خارجی خود فراهم نموده است تا بتواند با افتخار تمام آرامش، فضایی باز برای گذراندن زمان ناب، نقطه ی همراه شدن با بوی خوش، طعم متفاوت، آرایش چشم نواز را چاشنی اصلی فعالیت خود نماید.

در رستوران حس توران جایگاه های متنوعی تدارک دیده ایم که با توجه به حال و هوایی که دارید، می توانید هر کدام را برگزینید. برای رزرو میز دلخواهتان با ما تماس بگیرید. می توانید جهت رزرو با شماره  ۷۵۴۲۶ تماس حاصل بفرمایید.

انواع غذای ایرانی کدام است؟

انواع غذاهای ایرانی پرطرفدار و معروف ایرانی بسیار زیاد است که در ادامه قصد داریم به بیان اصیل ترین، محبوب ترین و معروف ترین غذای ایرانی بپردازیم که عبارتند از:

  • چلوکباب ایرانی

چلو کباب ایرانی بدون شک معروف ترین غذای ایرانی محسوب می شود که  دارای انواع مختلفی است اما انواع نوع کوبیده آن در بین ایرانی ها و توریست ها بسیار پرطرفدار است. کوبیده همراه با گوجه و فلفل کبابی، برنج زعفرانی، دوغ و سبزی تازه سرو می گردد.

  • قرمه سبزی

از پرطرفدار ترین غذاهای ایرانی خورش قرمه سبزی است که با سبزیجات معطر فراوان و متنوع، پیاز، لیمو عمانی، لوبیا قرمز ( چیتی و سفید) و گوشت قرمه شده گوسفند، گوساله یا بره تهیه می گردد. قرمه سبزی همراه با برنج ساده یا زعفرانی خورده می شود و یک تجربه بی نظیر به ویژه برای مهمانان خارجی و گردشگران می باشد.

  • فسنجان

غذای ایرانی خورش فسنجان نمونه ای دیگر از غذاهای ایرانی است که هم مجلسی و هم خوشمزه  و کاملاً ایرانی است. خورش فسنجان از گردوی آسیاب شده، رب انار و گوشت مرغ یا کوفته قلقلی تهیه می شود. این خورش را به شیوه های مختلف در نقاط مختلف ایران تهیه می شود و با توجه به مزاج افراد مختلف بعضی جاها آن را ترش تر، بعضی دیگر ملس و برخی نیز این خورش را کاملاً شیرین درست می کنند.

  • دیزی

دیزی همان آبگوشت اصیل ایرانی است که به بهترین شکل ممکن معرف فرهنگ و اصالت آشپزی ایرانی می باشد.دیزی می تواند بهترین سفارش پیشنهادی شما برای یک گردشگر خارجی باشد تا تجربه غذایی خوشمزه و اصیل ترین غذاهای ایرانی را داشته باشد. گوشت گوسفند، حبوبات و سیب زمینی و گوجه همراه با با نان سنگک، سبزی خوردن، دوغ و پیاز از مخلفات و مواد اولیه این غذای خوشمزه است.

نمونه های دیگر غذاهای ایرانی، کوفته تبریزی، دلمه، باقالی پلو،زرشک پلو، آلبالو پلو،خورش بادمجان و غیره می باشد.

سخن آخر آنکه….. رستوران حس توران بهترین رستوران ایرانی واقع در خیابان فرشته ساختمان رویال می باشد که در مجموعه ای خود دارای هم مکان و هم سرو اصیل ترین و بهترین غذای ایرانی است. سایر رستوران های خاص و لاکچری از جمله رستوران دیوان و رستوران کاساب  از نمونه های بارز رستوران های اصیل ایرانی می باشند که بسیار از لحاظ پخت غذا و نوع غذا حرفه ای پیشتاز می باشند.یک غذا باید اصالت داشته باشد؛ بنابراین اصالت یک غذا را در رستوران حس توران تجربه نمایید.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri