منوی حس توران

خلق تجـربه غـذایی دلنشیـن

فرهنگ غنی غذای ایرانی همواره الهام بخش ما در حس توران بوده است. اصالت طعم، عطر و رنگ غذاها و نوشیدنی ها در حس توران همگی از نوستالژی های ایران سرچشمه گرفته است. با این پشتوانه ارزشمند، غذاها را به گونه ای خلق کرده ایم تا پلی باشد میان گذشته و آینده، شرق و غرب و اصالت و خلاقیت.

پیـش خـورهای گـرم

پیش غذاهای گرم حس توران با الهام از فرهنگ غذایی مناطق مختلف ایران تهیه شده اند و گزینه های بسیار مطلوبی برای آغاز لذت بردن از غذای اصلی می باشند.

garm
sard

پیـش خـورهای سـرد

پیش غذاهای سرد در حس توران برای آماده کردن حواس شما تدارک دیده شده اند تا بیشترین لذت را از تجربه غذایی تان داشته باشید.

نسخه ها

سالادهایی را طراحی کرده ایم سرشار از خلاقیت، عشق و زیبایی، تا از این رهگذر تجربه کاملی از اصالت غذای ایرانی برای شما فراهم شود.

شورباها

در فرهنگ غذایی ایرانی شورباها اهمیت زیادی دارند و مهارت آشپزی را نمایان می کنند. شورباهای حس توران تمام حواس شما را به اوج می رسانند.

آتــش خـورها

کباب از شناخته شده ترین غذاهای ایرانی است. در حس توران دستچینی از کباب های ایرانی با طعم به یاد ماندنی تهیه کرده ایم.

atash
malqame1

مـلغمـه ها

خورش ها حاصل هنر و سلیقه والای غذایی ایرانی ها هستند. خورش های حس توران با الهام از خورش های مناطق مختلف طراحی شده اند و حس خوب غذای خانگی را برای شما به همراه دارند.

تــه تغـاری ها

ته چین، غذایی است که در خانه ایرانی ها برای مهمان های عزیز تهیه می شود. ته چین ترکیبی هنرمندانه از برنج پخته شده ای است که در دل بافت نرم آن ترکیبات مختلفی به کار می رود.

tahtaqari

تفتــان ها

غذاهای پخته شده در آتش و ظروف مخصوص حس توران هستند که مخلوطی از مواد غذایی محبوب و لذیذ ایرانی هستند.

چلــوک ها

پلوهای پخته شده به سبک ایرانی با عطر و چاشنی های متنوع که در کنار غذاهای ایرانی سرو می شوند.

cholok
nushidani1

نوشیــدنی ها

نوشیدنی های ایرانی حس توران، برخاسته از طعم های اصیل هستند و برای ذائقه های مختلف طراحی شده اند.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri