رستوران خاص فرشته


۱۳۹۸-۰۱-۰۶

رستوران فرشته يكي از بهترين رستوران هاي اين خيابان است. ايراني ها به غذا و آشپزي خيلي زياد اهميت مي دهند. ايراني ها مي توانند به بهانه غذا، دور هم جمع شده و دوستي ها و مهرباني هاي خود را توسعه و گسترش دهند. شما در رستوران حس توران، با تجربه متفاوتي روبرو خواهيد شد. حس و حال خانه هاي قديمي را مي توانيد در اين رستوران تجربه كنيد.

حس توران رستوران خاص فرشته

در واقع اسم اين رستوران ، حس توران است كه رستوران بسيار شيكي است و شما از ميل كردن غذا راضي خواهيد بود.

يكي از شيك ترين رستوران هاي تهران است و شما طمع غذاهاي آن را از ياد نخواهيد برد. شما با يك بار ميل كردن غذاهاي آن مشتري دائمي آن خواهيد شد.

رستوران خاص فرشته | حستوران

فضاي خاص و زيبايي دارد و كاركنان آن با احترام با شما برخورد مي كنند. حتي براي پذيرايي از مهمانان خارجي مناسب است.

۴ سالن مجزا به نام شاه نشين و خاص نشين دارد و به يك روف بام مجهز است. يك محيط شيك و عالي بوده كه باعث مي شود تا از غذاها لذت ببريد.

محيطي شيك داشته و شما مي توانيد انواع غذاهاي اصيل ايراني را با تلفن سفارش دهيد. پذيرايي اين رستوران خاص و مثال زدني است و باعث خواهد شد تا هميشه بياد طعم غذاهاي اين رستوران باشيد.

دكوراسيون خاص رستوران فرشته

در اتاق هاي خاص اين رستوران، شما با پذيرايي خاص و ويژه اي برخورد مي كنيد. يك رستوران خاص ايراني است كه شما مي توانيد بهترين سرو غذاي ايراني از آن انتظار داشته باشيد.

دكوراسيون خاص رستوران فرشته | حستوران

شما مي توانيد انواع سبزيجات و زيتون رودبار به عنوان دسر مصرف كنيد. كباب هاي رستوران حس توران روي شمشير پخته و سرو مي شود. گوشت گوسفندي به همراه با برنج و با نارنج سرو مي شود كه باعث مي شود بهترين رستوران فرشته باشد. در رستوان حس توران شما هميشه با غذاهاي اصيل ايراني مواجه هستيد و هرگز يك غذاي تكراري را شاهد نخواهيد بود.

پخت منحصر بفرد و خاص رستوران فرشته

كباب كردن انواع كباب ها روي شمشير مي تواند اين حس را به شما منتقل كند كه شما به گونه متفاوتي كباب را ميل مي كنيد.

پخت منحصر بفرد و خاص رستوران فرشته | حس توران

ديزاين و دكوراسيون منحصربفردي دارد كه به طور يقين شما را مجذوب شما مي كند و باعث مي شود كه حس غريبي نداشته باشيد. برخورد كاركنان بسيار خوب بوده و شما به طور يقين از طعم غذاها لذت خواهيد برد.  رستوران فرشته پاركينگ دارد ، كه شما مي توانيد ماشين خود را پارك كرده و با خيال راحتي غذاها را ميل كنيد.

حس توران یعنی مشق حواس و لمس ميراث

شما در رستوران فرشته زيبايي و شيكي را حس خواهيد كرد و دسرهاي خيلي عالي را براي شما سرو خواهد شد. براي راحتي صندلي هاي بلند يا همان صندلي بار نيز در اين رستوران وجود دارد كه در نهايت موجب راحتي بيشتر مشتريان خواهد شد.

حس توران یعنی مشق حواس و لمس ميراث | حس توران

رستوران شيك فرشته به طور يقين شما را مسحور خود خواهد كرد. به همراه با انواع غذاها، انواع سبزيجات هم سرو مي شود.

اين رستوران ۱۵۰۰ مترمربع است و شعار رستوران، مشق حواس و لمس ميراث است كه و بخاطر مشتري مداري زبانزد خاص و عام است. معماري اين رستوران، اصيل و قديمي است و شما مي توانيد زيبايي هاي نوستالژيك را از نزديك احساس كنيد.

سرويس هاي رستوران شيك فرشته

بهترين رستوران براي ميل كردن انواع غذاهاي نهار و شام و چاشت است كه نزديك به ظهر ميل مي شود. كباب هاي اين رستوران خاص و منحصربفرد است و شما طعم آن ها را فراموش نخواهيد كرد.

سرويس هاي رستوران شيك فرشته | حس توران

لذت بصري و لذت طعم غذاها هر دو باهم تركيب شده اند و در نهايت باعث آرامش روحي و رواني شما مي شوند. اين رستوران پاركينگ نيز داشته و البته برخي امكانات مانند موسيقي زنده و زمين بازي بچه ها را ندارد. طي ساعات ۱۲ تا ۲۴ ساعت كاري اين رستوران است و قبل از آن سرويسي ندارد.

حستوران بهترین رستوران فرشته

براي مشتريان سرويس اينترنت واي فاي در نظر گرفته شده است. تحويل رايگان نيز جزء سرويس هاي آن نيست. رستوران فرشته يك رستوران سنتي در خيابان فرشته تهران است كه مردم تهران از آن استقبال كرده اند. زيبايي و آرامش اين رستوران شما را بيش از پيش مسحور خواهد كرد.

مشتريان نسبت به اين رستوران حس خوبي خواهند داشت و مي توانند در تمامي ساعات آن آرامش و لذت غذاها را باهم تجربه كنند.

يك رستوران اصيل و قديمي است كه نظير آن در تهران به ندرت يافت مي شود. شما در رستوران فرشته آرامش و زيبايي را يك جا تجربه خواهيد كرد و به طور يقين از خدمات آن راضي خواهيد بود.

انواع غذاهای اصیل ایرانی

شما مي توانيد در رستوران فرشته طعم انواع غذاها را بچشيد. اين رستوران ظرفيت پذيرش ۱۵۰ نفر را دارد و شما مي توانيد در اين رستوران انواع و اقسام مهماني ها را داشته باشيد.

انواع غذاهای اصیل ایرانی | حس توران

بسياري از مشتريان از سرويس و خدمات اين مشتريان ابراز رضايت كرده اند و همين باعث خواهد شد تا مشتريان بيشتري به اين رستوران بيايند. رستوران فرشته هميشه پذيراي شما عزيزان است.

حتي ارزش چند بار رفتن را دارد بخاطر اين كه خدمات اين رستوران منحصر بفرد است و يكي از بهترين رستوران هاي تهران است و شما لحظات شادي را در اين رستوران سپري خواهيد كرد.

رستوران شيك فرشته، محلي مناسب براي برگزاري مهماني ها

در كل رستوران خيلي شيكي است و شما مي توانيد شيك و با كلاس بودن‌ اين مكان را حس كنيد. نقاشي هاي بسيار زيبايي روي ديوار نقش بسته و شما نقاشي هاي ايران باستان را مي توانيد روي ديوارهاي رستوران شاهد باشيد.

رستوران شيك فرشته، محلي مناسب براي برگزاري مهماني ها | حس توران

براي برگزاري مهماني هاي شما مناسب است. حتي مي توانيد مهماني هاي افطاري خود را در اين رستوران برگزار كنيد. در فضاي باز رستوران نيز ميز و صندلي هايي چيده شده اند. انواع و اقسام غذاهاي سنتي ايراني در اين رستوران سرو مي شود.

اگرچه قيمت غذاها بالاست ولي ارزش دارد كه شما حتي يكبار هم شده اين غذاها را امتحان كنيد. رستوران فرشته تهران در سال ۱۳۹۶ تاسيس شد. مديريت و كاركنان اين رستوران شيك سعي مي كنند كه حس نوستالژيك را به مشتريان منتقل كنند.

حس توران جاذبه توريستي شهر تهران

رستوران گران قيمتي است و انواع و اقسام غذاها را دارد. در واقع مي توان يكي از جاذبه هاي توريستي شهر تهران است كه مي تواند توريست ها را جذب كرده و به آن ها خدمت ارائه كند.

حس توران جاذبه توريستي شهر تهران | حس توران

دكوراسيون اين رستوران بقدري زيباست كه شما به طور يقين شيفته آن خواهيد شد و فضاي سنتي به همراه با غذاهايي كه طعم آن ها را به ياد خواهيد داشت باعث شده كه همواره بر تعداد طرفداران اين رستوران افزوده شود. شما در رستوران فرشته مي توانيد آرامش و هنر را يكجا تجربه كنيد.

شما در رستوران حس توران بازي نور و رنگ را حس خواهيد كرد و همين  عامل باعث مي شود كه بيشتر شيفته آن شويد و براي دفعات بعدي هم دوباره به اين رستوران تشريف بياوريد.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri