بهترین غذای ایرانی را در حستوران بچشید


۱۳۹۸-۰۲-۱۸

بهترین غذای ایرانی در بهترین رستوران فرشته، حس توران، به معنی نهایت سلامتی و دلچسبی است.ما در حس توران، بهترین رستوران فرشته، اصالت مزه ها و نوشیدنی ها را در منویی منحصر به فرد و بی تکرار گرد آورده ایم تا این هنر و خلاقیت در تهیه بهترین غذای ایرانی به فراموشی سپرده نشوند.

نوشیدنی و خوراکی حستوران | حستوران رستوران نیاوران

دنبال نمونه نباشید. رستوران هایی بوده اند که در همین فرشته، سعی در تقلید و ظاهرسازی از روی منو ما را داشته اند، ولی سری به منوی رستوران دیوان یا رستوران کاساب بزنید، متوجه خواهید شد که هنر و خلاقیت قابل تقلید و تقلب نیستند.

طعم دلنشین بهترین غذای ایرانی

خلاقیت و هنر در تمام طول تاریخ ایران موج می زند. بهترین غذای ایرانی هم حاصل همین خلاقیت ها و هنرهاست. جایی که هنر، تاریخ و خلاقیت برای پخت بهترین غذای ایرانی دست به دست هم بدهند و به هم گره بخورند، حاصل آن مزه ای ماندگار و فراموش نشدنی خواهد بود. حس توران در قلب فرشته همانجاست.

ما در حس توران، بهترین رستوران فرشته، اصالت مزه ها و نوشیدنی ها را در منویی منحصر به فرد و بی تکرار گرد آورده ایم تا این هنر و خلاقیت در تهیه بهترین غذای ایرانی به فراموشی سپرده نشوند. دنبال نمونه نباشید. رستوران هایی بوده اند که در همین فرشته، سعی در تقلید و ظاهرسازی از روی منو ما را داشته اند، ولی به ترکستان رفته اند. سری به منوی رستوران دیوان یا رستوران کاساب بزنید، متوجه خواهید شد که هنر و خلاقیت قابل تقلید و تقلب نیستند.

طعم دلنشین حستوران | حستوران رستوران نیاوران

اگر دیر زمانی است از نقطه نظر چشایی مردم، بهترین رستوران فرشته لقب گرفته ایم و بهترین غذای ایرانی را سرو می کنیم، این حاصل سال ها زحمت و تلاش شبانه روزی بوده است.

سری به منوی ما در رستوران حس توران در ساختمان رویال فرشته بزنید، متوجه تعریف درست مزه با اصالت و ریشه دار در بهترین غذای ایرانی خواهید شد. مگر به همین سادگی است، تولید مزه ای که سال ها زیر زبان مشتری بماند و دوباره او را از آن سر دنیا برای تکرار یک خاطره شیرین به ایران بکشاند.بیاید سری به منوی بهترین کافه رستوران فرشته، حس توران و حس کافه بزنیم. شاید این منو منحصر به فرد برای شما هم جالب باشد. قصه قدیمی و اصیل مزه ها را در منو منحصر به فرد در زیر سقفی با معماری قدیمی و اصیل و رویایی خواهید دید.

آتش خورها، برگی از بهترین غذای ایرانی در حس توران

کباب ها و انواع آن از دیرباز با فرهنگ و سنت های ایرانی ها گره خورده است. همه فیلم های قدیمی را که ببینید، کباب را خواهید دید. قصه های قدیمی ایرانی ها با کباب شروع می شدند. شهر پر است از کباب و کباب خانه ها.  ما هم کباب داریم. اما این کجا و آن کجا. شاید کباب بهترین غذای ایرانی باشد. با آتش مستقیم و بدون روغن پخت می شود. لذت کباب پختن هم کم از خوردن آن نیست.

آتش خورها | حستوران رستوران نیاوران

اگر هنوز طعم واقعی و اصیل کباب را نچشیده اید پس به حس توران تشریف نیاورده اید. بهترین غذای ایرانی به اسم و رسم این ها نمی شود. مواد اولیه عالی می خواهد و البته یک روش پخت اصیل، که مزه آن به یاد ماندنی شود. ما در پخت کباب استادیم.

ملغمه ها، جوش و خروش بهترین غذای ایرانی

سراغ خورشت های ایرانی را در دل اروپا و آمریکا می گیرند. انگار بوی قرمه سبزی و آبگوشت تا آنجا رسیده است. خورشت در تمام فرهنگ ها و قومیت های ایرانی بوده و هست. هر کدام به روش خود آنها را می پزند.

ملغمه ها | حستوران رستوران نیاوران

همه آنها هم خوشمزه است. ما در حس توران برای سرو بهترین غذای ایرانی، همه مزه های خوش همه قومیت ها را ترکیب کرده ایم و بهترین مزه ها را برای شما به ارمغان آورده ایم. یک ترکیب خوشمزه که شاید سال ها از زیر زبان شما بیرون نرود.

ته تغاری ها، این گوشه نشین های خوشمزه

برای جمع کردن مجموعه هایی از بهترین غذای ایرانی، به فرهنگ ها سفر کرده ایم. سری به تاریخ و قدمت هر کدام زده ایم. سرو بهترین غذای ایرانی را از سال ها پیش تر در ذهن داشتیم. حال به آن رسیده ایم. شاید عنوان بهترین غذای ایرانی برای انواع ته چین ها کمتر استفاده شده باشد.

ته تغاری ها | حستوران رستوران نیاوران

اما اگر به خوردن ته چین ها میل دارید، مزه ای خاص و دلپذیر برای شما داریم. مزه ای که اگر میل کنید، عنوان بهترین غذای ایرانی را لایق ته چین ها هم خواهید دانست.

تفتان ها، آتش بهترین غذای ایرانی را برای شما پخت می کند

بهترین غذای ایرانی در بهترین رستوران فرشته، حس توران، به معنی نهایت سلامتی و دلچسبی است. نه اینکه همه مضرات رستوران های مضر پز اطراف مانند رستوران کاساب و رستوران دیوان را در داخل غذاها بریزیم.

تفتان ها | حستوران رستوران نیاوران

پخت سلامت بهترین غذای ایرانی خلاقیت ماست. مو لای درز این منو نمی رود. منویی منحصر به فرد که شما آن را در دل مکانی تاریخی با معماری اصیل و قدیمی نوش جان خواهید کرد.

چلوک ها، این پلوی بی رقیب و همیشگی

از هر شهری به شهر دیگر که برویم، یک مدل پلو می پزند که هر کدام مزه خاص خود را دارد.

چلوک ها | حستوران رستوران نیاوران

بهترین غذای ایرانی بدون پلو، خیلی چنگی به دل نمی زند. البته پلو داریم تا پلو. عطری که از حس توران در فضای اطراف پیچیده است، از نوع پخت پلوهایی است که برای شما آماده می کنیم. میل بفرمائید و لذت ببرید.

نوشیدنی های ایرانی

نوشیدنی که به زبان می آید، از اسمش پیداست. باید نوش جان شود، نه اینکه بلایی بر سر جان آورد.

نوشیدنی های ایرانی | حستوران رستوران نیاوران

بهترین نوشیدنی های سلامت و گیاهی ایرانی را در حس توران و حس کافه برای شما جمع کرده ایم. احتمالا همه آنها را به ترتیب مزه خواهید کرد.

پیشخورهای گرم و سرد، مکملی برای بهترین غذای ایرانی

سفره ایرانی ها همیشه پر بوده از پیش خورهای خوشمزه که گهگاه از خود منوی اصلی نیز جلو زده اند. ما این پیشخورها را با زحمت فراوان و با تکیه بر بهترین زائقه های ایرانی برای شما سرو می کنیم.

نسخه ها و شورباها

چه کباب سفارش داده باشید و یا ته چین و یا خورشت، یار همیشگی سفره ها، نسخه ها، این سالادهای خاص که فقط در حس توران دیده می شوند و شورباها هستند.

در کنار این منوی منحصر به فرد و تکرار نشدنی که مشاهده نمودید، ما بهترین غذای ایرانی را در حس توران همراه با بهترین نوشیدنی های اصیل ایرانی که از فرهنگ ها و قومیت های مختلف ایرانی برگرفته شده اند را در حس کافه برای شما جمع کرده ایم. مگر می شود از شن نوش ها، خوش نوش ها، ناز نوش ها، سوداب ها، لب سوزها و لب دوزها، شکر پاره ها و پیش کش ها، نوش داروها، ته بندها و لقمه ها و پالوده های حس کافه به این راحتی گذشت.

بهترین غذای ایرانی و بهترین نوشیدنی ایرانی در بهترین رستوران ایرانی یک شعار نیست. به فرشته که آمدید و سراغ بهترین رستوران فرشته را گرفتید، پیش ما راهنمایی خواهید شد. قدمتان روی چشم. مزه ها منتظر شما هستند.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri