حستوران زیباترین رستوران فرشته


۱۳۹۸-۰۱-۰۴

حستوران زیباترین رستوران فرشته است. اگر شما هم حتی برای یک مرتبه وارد این رستوران شده باشید با ما هم نظر خواهید بود. قطعا برای بسیاری که تا به حال به این رستوران نرفته اند این سوال پیش می آید که ما با چه معیاری می توانیم با این صراحت کلام بگوییم، که حستوران زیباترین رستوران فرشته می باشد. در این منطقه و در میان انواع رستوران فرشته، رستوران های بسیاری وجود دارد که تمامی آنها سعی می کنند با ارائه خدمات عالی، غذای خوب و دکوراسیون های متفاوت تبدیل به بهترین رستوران فرشته شوند. اما نمی توان گفت که حستوران فقط به دلیل دکوراسیون خاص آن معروف شده و تبدیل به بهترین رستوران فرشته شده است، قطعا دلایل دیگری وجود دارد که این رستوران از دیگر رستوران ها متمایز کرده است، که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

حستوران یک رستوران اصیل ایرانی

حستوران یک رستوران اصیل ایرانی | حستوران

به جرات می توان گفت که این رستوران که یک رستوران اصیل ایرانی است. این حس از لحظه ای که وارد این رستوران می شوید به شما منتقل می شود. در حالیکه در این منطقه بسیاری از کسانی که در حال راه اندازی رستوران هایی با غذای فرنگی و دکوراسیون های مدرن هستند، رستوران حستوران با یک سبک کاملا ایرانی و اصیل به همراه غذاهای ایرانی توجه همه را به خود جلب کرده است.نام این رستوران، حستوران می باشد. محل این رستوران در خیابان فرشته می باشد. نامگذاری این رستوران نیز این مفهوم را به همراه دارد که شما وارد رستورانی خواهید شد که حس جدیدی از رستوران ها را به شما القا خواهد کرد.

باید با قاطعیت نیز این مسئله را گفت که قطعا تجربه حضور در حستوران یکی از بی نظیرترین و فراموش نشدنی ترین خاطراتی است که هرکسی در حستوران بوده آن را تجربه کرده است.

غذاهای اصیل این رستوران فرشته

غذاهای اصیل این رستوران فرشته | حستوران

حستوران دارای یکی از بهترین منو های غذایی در رابطه با غذاهای ایرانی می باشد. حستوران دارای منو غذا خاص و منحصر به فرد در مکانی خاص می باشد. قطعا همه ما در طول عمر خود انواع غذاهای ایرانی را در خانه و رستوران های مختلف امتحان کرده ایم. و همه ما به دلیل اینکه از بچگی با این سبک غذا رشد پیدا کرده ایم، به خوبی می توانیم بین غذاهای اصیلی ایرانی خوب و بد را تشخیص بدهیم.شما زمانی که وارد این رستوران فرشته می شوید، با منو غذایی خاص رو به رو می شوید که دارای آیتم های غذایی می باشد که هرکدام از آنها یکی از غذاهای اصیل و قدیمی ایرانی می باشد. همه ما با اینکه همیشه بیشتر وعده های غذایی ایرانی را در خانه های خود صرف می کنیم، با این حال بیشتر اوقات ترجیح ما این است که به رستوران ایرانی برویم و در آنجا نیز غذاهای ایرانی را میل کنیم.

چه معیاری حستوران را تبدیل به یک رستوران خاص کرده است ؟

 

اما باید این نکته را بدانید که شما در این رستوران فقط با غذاهای ساده ایرانی رو به رو نیستید بلکه برای هرکدام از غذاهایی که برای شما در این رستوران سرو می شود ، تفکری وجود داشته است. تمامی غذاهای ایرانی که در این رستوران وجود دارد چه در هنگام پخت آن و چه در هنگام ارائه آنها شما شاهد خلاقیتی خواهید بود. این خلاقیت در سرو غذا یکی از مهمترین معیارهایی می باشد که این رستوران را تبدیل به خاص ترین و زیباترین رستوران فرشته کرده است. ظروف غذایی و همچنین قاشق و چنگال هایی که برای هر غذا جلو شما قرار می گیرند، بسیار زیبا هستند. هر نوع غذایی با توجه به ماهیتی که دارد به سبکی کاملا منحصر به فرد و خاص برای شما سرو می شود. در این رستوران مانند بسیاری از رستوران ها شما شاهد این مسئله نیستید که هر نوع غذایی را فقط در یک بشقاب مشخص سرو گردد.

بلکه در این رستوران، برای مثال برای سرو غذای کبابی، ظروف منحصر به فرد به همراه گارنیش های خاصی در نظر گرفته شده است که قبل از شروع غذا قطعا شما از دیدن غذا لذت کافی را خواهید برد و سپس بعد از صرف غذا قطعا در رابطه با طعم غذاها نیز نظر شما مثبت خواهد بود. کلیه کارهایی که این رستوران در حال انجام داد آنها می باشد در ادامه شعار معروف این رستوران، مشق حواس و لمس میراث، می باشد.

دکوراسیون خاص این رستوران فرشته

دکوراسیون خاص این رستوران فرشته | حستوران

اما قبل از اینکه حتی به مرحله سفارش غذا برسیم، قطعا در ابتدا شما محو زیبای معماری و دکوراسیون داخلی این رستوران خواهید شد. ابعاد این رستوران حدود ۱۵۰۰ مترمربع می باشد. و از نظر معماری به صورت اصیل و قدیمی طراحی شده است.معماری این رستوران دارای سبک منحصر به فردی می باشد. معماری و طراحی داخلی که در رابطه با این رستوران انجام شده است کاملا مطابق با فرهنگ ایرانی و یادآور معماری های اصیل و قدیمی ایرانی می باشد. و قطعا هرکسی که وارد این رستوران شده است، اگر از او درباره این رستوران سوال بپرسید، قبل از هرچیزی در رابطه با معماری و دکوراسیون حستوران برای شما صحبت خواهد کرد و در ادامه در مورد غذاهای آن برای شما تعریف خواهد کرد.

مهمترین المان حستوران

مهمترین المان حستوران | حستوران

البته نباید از این مسئله هم چشم پوشی کنیم که معماری و دکوراسیون داخلی هر رستوران یکی از مهمترین المان هایی می باشد که مشتریان را به سمت رستوران جذب می کند. اما با این حال بسیاری از افرادی که مبادرت به افتتاح رستوران می کنند متوجه این مسئله نیستند و با کمترین خلاقیت و هزینه ای در طراحی رستوران، رستوران خود را افتتاح می کنند.اما بسیاری از رستوران ها نیز وجود دارند که دارای معماری و دکوراسیون بسیار زیبایی هستند اما به لحاظ سرویس دهی و غذاها دچار نقص می باشند. اما در رستوران حستوران همه این مسائل در کنار هم می باشند. به این معنی که در این رستوران در کنار دکوراسیون بی نظیر و طراحی داخلی جذاب آن، شما شاهد ارائه غذاهایی بسیار با کیفیت و با طعم عالی هستید.

همچنین سرویس دهی و خدمات رسانی در این رستوران نیز بسیار عالی می باشد و تمامی پرسنلی که در این مجموعه فعالیت دارند، به خوبی در رابطه با وظایفی که دارند آموزش دیده اند و به بهترین نحو به مشتریان خدمات رسانی می کنند.

شما همچنین برای یافتن اطلاعات بیشتر در رابطه با این رستوران فرشته می توانید به مجله رستوران مراجعه کنید.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri