رستوران ايراني ،شايسته هر ايراني براي پذيرايي


۱۳۹۸-۰۱-۱۵

رستوران ايراني حس توران با فرهنگ ايراني توانسته كه ظرافت خاصي را براي مهمانان بوجود آورد و كليه مهمانان و مشتريان رستوران ايراني حس توران، در اين رستوران؛ كاملا راحت بوده و مي توانند هر غذاي دلخواهي را سفارش دهند.  هيچ كدام از غذاها تكراري نبوده و هميشگي تازگي دارد و هرگز شما در اين رستوران غذاهاي تكراري را شاهد نخواهيد بود.

رستوران ايراني ،شايسته هر ايراني براي پذيرايي

حستوران؛ نام يك رستوران ايراني است كه در خيابان فرشته و در ساختمان رويال قرار دارد. معماري آن اصيل و سنتي بوده و اشياي سنتي مسي در دكوراسيون آن استفاده شده است. شما وقتي وارد اين رستوران مي شويد هرگز با غذاهاي تكراري برخورد نمي كنيد و تمامي غذاها براساس ايده جديد طراحي و پخت مي شوند. همه گونه سرويس شامل صبحانه ، نهار و شام در اين رستوران به مهمانان سرو مي شود. منوي منحصر به فرد دارد و در مكاني خاص قرار دارد.

رستوران ایرانی حستوران | حستوران

يك رستوران صمیمی، گرم ، مهمان نواز، خودمانی ، ایرانی است كه هر ايراني از نوع پذيرايي آن لذت خواهد برد. رستوران حستوران در خيابان فرشته، بهترين رستوراني است كه مي توانيد اين قضيه را شاهد باشيد. منوي اين رستوران بقدري زيبا و لذيذ است كه در انتخاب غذا دچار مشكل خواهيد شد.

نحوه رزرو تلفني ميز رستوران ايراني حستوران

شما مي توانيد با تلفن، ميز را از قبل براي خود رزرو كنيد. مكاني دنج و لذت بخش است كه هرگز نمي توانيد ديگري اين چنين جايي را تجربه كنيد.

شما مي توانيد فرهنگ غني ايراني را در اين رستوران شاهد باشيد، نور و رنگ در اين رستوران تركيب شده اند تا فضاي دلنشيني را براي شما و خانواده تان رقم بزنند.

نحوه رزرو تلفني ميز رستوران ايراني حستوران | حستوران

كباب هايي روي شمشير پخت مي شوند؛ شما متوجه مي شويد كه طرز پخت اين رستوران نسبت به ساير رستوران متفاوت بوده و همين تفاوت باعث جذب مشتريان به اين رستوران سنتي مي شود. در گوشه اي آرام قرار دارد و آرامش بخش لحظات شماست.

۴ سالن VIP و روف گاردن دارد كه باعث شده تا فضاي خاص تري نسبت به بقيه رستوران داشته باشد. مديريت رستوران تمامي انتقادات و پيشنهادات را بررسي مي كند تا بتواند براي مهمانان بعدي ، سرويس بهتري را ارائه كند. اين رستوران ايراني كاملا خاص و منحصر به فرد بوده و باعث مي شود كه مشتريان بيشتري به اين رستوران تشريف بياورند.

ظروف خاص رستوران خاص و زيباي ايراني

ظروف مسي، فضاي خاصي را در اين رستوران ايجاد كرده و باعث شده تا شما دوران خوش گذشته را بياد بياوريد و حوضي كه در وسط رستوران قرار دارد باعث مي شود شما بتوانيد خاطرات دوران كودكي خود را بياد بياوريد و بتوانيد همزمان با بياد آوري آن خاطرات، از غذاهاي لذيذ اين رستوران لذت ببريد.

ظروف خاص رستوران خاص و زيباي ايراني | حستوران

مي توانيد زيبايي خانه هاي قديمي را در اين رستوران ايراني از نزديك شاهد باشيد و آن ها را از نزديك لمس كنيد. غذاهاي اين رستوران به گونه اي پخت مي شوند كه شما هرگز طعم غذاها را از ياد نخواهيد برد.

در كنار كباب هايي كه روي شمشير پخت مي شوند، مي توانيد از ميل كردن انواع سبزيجات و زيتون رودبار لذت ببريد. مي توانيد انواع و اقسام مهماني هاي خودتان را در اين رستوران ايراني برگزار كنيد و نسبت به پذيرايي مناسب و درخور مهمانان خودتان نگراني نداشته باشيد.

تبليغ دهان به دهان، مهم ترين روش براي تبليغ رستوران خاص و زيباي ايراني

مشتريان از سرويس اين رستوران ايراني تعريف كرده و با تبليغ دهان به دهان باعث مي شوند كه مشتريان بيشتري به اين رستوران تشريف بياورند. اين نوع تبليغ بهترين نوع تبليغ بوده و باعث مي شود كه رستوران به مدت زمان بيشتري بتواند به حيات اقتصادي خود ادامه دهد و به مشتريان بعدي نيز سرويس هاي بهتر و عالي تري را ارائه كند.

تبليغ دهان به دهان، مهم ترين روش براي تبليغ رستوران خاص و زيباي ايراني | حستوران

شما در اين رستوران ايراني تفاوت ها را مشاهده مي كنيد و تفاوت هايي كه باعث حيرت و شگفتي شما شده و در نهايت باعث خواهد شد تا از رستوران بيشتر لذت ببريد. دكوراسيون و ظروف مسي اين رستوران حس خوبي را به مشتريان منتقل مي كند و مشتريان مي توانند با حس بهتري غذا را ميل كنند.

وب سايت رستوران و رزرو آنلاين ميز در رستوران خاص و زيباي ايراني

مديريت و پرسنل رستوران ايراني حس توران با همه مشتريان و مهمانان به بهترين شكل ممكن رفتار مي كنند. آدرس اينترنتي رستوران، hestooran.com است و شما مي توانيد به صورت اينترنتي، ميزي را براي خانواده خودتان رزرو كنيد.گل آرايي و دكوراسيون رستوران ايراني حس توران ، بسيار مهم بوده و باعث زيبايي بصري مي شود، طوري كه مشتريان به هنگام ميل كردن غذا، احساس آرامش خواهند داشت.

دكوراسيون منحصر به فرد رستوران ايراني حس توران

ميزهاي رستوران به طرز شگفت انگيزي تزيين شده و همين باعث مي شود تا مشتريان و مهمانان بيشتر با طبيعت انس بگيرند. رستوران حس توران در روزهاي جمعه و پنج شنبه،، سرويس صبحانه و ناهار و شام را سرويس مي دهد.

دكوراسيون منحصر به فرد رستوران ايراني حس توران | حستوران

زماني كه شما براي اولين بار از اين رستوران ايراني ديدن مي كنيد، حتما به طور يقين دوباره و دفعات بعدي هم تمايل خواهيد داشت تا دوباره به رستوران تشريف ببريد و از جديدترين غذاهاي آن استفاده كنيد.

رستوران ايراني حس توران در خيابان فرشته، منحصر به فرد بوده و تفاوت هاي بسيار زيادي با سايرين دارد و همين تفاوت هاست كه باعث مي شود تا ديدگاه متفاوت تري نسبت به اين رستوران ايراني داشته باشيد.

شبكه اجتماعي رستوران ايراني حس توران

رستوران ايراني حس توران در شبكه اجتماعي اينستاگرام پيج دارد و شما مي توانيد عكس هاي رستوران در پيج آن مشاهده كنيد. ديدگاه هاي مشتريان در اين پيج قابل مشاهده هستند و شما مي توانيد از نظرات آن ها در زمينه مديريت رستوان باخبر شويد و اين بهترين نكته براي پي بردن به مديريت صحيح رستوران است كه شما مي توانيد از آن ها باخبر شويد.

غذاهايي كه هر روزه سرو مي شوند جديد بوده و همين باعث مي شود كه مشتريان و مهمانان ديدگاه متفاوت تري نسبت به اين رستوران ايراني داشته باشند.

خورش هاي لذيذي در اين رستوران پخت مي شود و شما مي توانيد مطابق با ذائقه خودتان، يكي را سفارش دهيد.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri