بهترین غذای ایرانی ، طعمی بیاد ماندنی و لذت بخش


۱۳۹۸-۰۴-۰۲

بهترین غذای ایرانی غذایی است که ریشه در تاریخ ایران زمین دارد و فراتر از یک غذا به دنبال پیوند قومیت های مختلف است و با هدف پیوند شرق و غرب به دنبال ارائه بهترین خدمات به مهمانان داخلی و خارجی می باشد.

رستوران حس توران بهترین رستوران ایرانی واقع در خیابان فرشته ساختمان رویال می باشد که با هدف رضایت مشتریان و سرو بهترین غذای ایرانی دارای کارنامه ای درخشان می باشد؛ همچنین رستوران های دیگری  نظیر، رستوران دیوان و رستوران کاساب از نمونه های ممتاز رستوران های اصیل ایرانی هستند که که با کادر حرفه ای و مکان های لاکچری جزو برندهای پیشتاز در تهیه بهترین غذای ایرانی می باشند.

در این مطلب سعی داریم با توجه به عنوان، بهترین غذای ایرانی ، طعمی بیاد ماندنی و لذت بخش، به تشریح مباحث مرتبط با بهترین غذای ایرانی بپردازیم.

بهترین غذای ایرانی دارای چه نشانه هایی است ؟

بهترین غذای ایرانی غذایی است که قادر است همانند یک علامت تجاری اصالت خود را حفظ کند و بتواند طعمی خاطره انگیز و لذت بخش را برای مشتریان خود به دنبال داشته باشد. بهترین غذای ایرانی غذایی است که در سبک ایرانی خود ممتاز باشد و با نام ایرانی بودنش به عنوان برندی ممتاز در لیست بهترین غذاهای دنیا بدرخشد.

بهترین غذای ایرانی دارای چه نشانه هایی است ؟ | رستوران فرشته

بهترین غذای ایرانی غذایی است که با الهام از طبیعت، هنر،خلاقیت همراه با چاشنی ایرانی بودن جزو پیشتازان غذاهای منحصر به فرد جهان باشد.بهترین غذا نماینده و معرف واقعی و حقیقی یک کشور است ؛ بنابراین بهترین غذای ایرانی نیز، نماینده و معرف واقعی و حقیقی کشور ایران است.

حستوران خالق بهترین غذای ایرانی در فرشته

تمام این موارد ذکر شده در ارتباط با بهترین غذای ایرانی، بیانگر یک چیز است و آن اینکه وقتی از غذای ایرانی و بهترین غذای ایرانی سخن می گوییم، منظور ما دقیقاً به خلق شاهکاری از رنگ ها، طعم ها اشاره دارد که فراتر از نام غذا، به دنبال بهانه ای است برای فراهم سازی دورهمی ها دوستانه و رواج دوستی ها و همنشینی های مهربانانه.

حستوران خالق بهترین غذای ایرانی در فرشته | رستوران فرشته

حس توران، نام یک رستوران اصیل و تمام عیار ایرانی می باشد که در فضایی گرم و صمیمی با معماری به سبک ایرانی و سنتی ، میزبان مهمانان داخلی و خارجی می باشد. این رستوران با در اختیار داشتن بهترین آشپز های ایرانی، بهترین غذای ایرانی را سرو می نماید. ارائه بهترین سرویس با ظروف مس و سفال، منویی با غذاهای غیر تکراری و منحصر به فرد در مکانی مدرن و لاکچری گوشه ای از امکانات ویژه رستوران حس توران است.

رستوران های سرو بهترین غذای ایرانی

بهترین غذای ایرانی می تواند در قالب های مختلف با رنگ و لعاب متنوع، در انواع گوناگونی به مهمانان و مشتریان عرضه گردد. انواع مهمانسراها، هتل ها، رستوران ها، غذاخوری ها، تالارها و غیره از مکان هایی برای سرو غذا می باشند. در این میان آشنایی با امکانات مکان غذا خوری، سابقه فعالیت آنها، در اختیار داشتن کادر حرفه ای آشپزی همراه با کارت بهداشت کارکنان، ، دارا بودن کیفیت بالای غذا، مواد اولیه مناسب و سالم، بهداشت محیط تهیه و سرو غذا، قیمت مناسب غذا، مکان آرام و امن و غیره از جمله  معیارهایی است که در انتخاب یک مکان خوردن غذا قابل توجه است.

رستوران های سرو بهترین غذای ایرانی | رستوران فرشته

بهترین رستوران های مورد نظر برای سرو بهترین غذای ایرانی می بایست، در کنار دارا بودن معیارهای ذکر شده، دارای امکاناتی ویژه برای مشتریان خود باشند تا مشتریان ذهنیت خاصی را نسبت به آن رستوران داشته باشند و سال های سال از بیان خاطرات و طعم لذیذ غذا ها مسرور و رضایتمند باشند و با این تجربه خوشایند جزو مهمانان و مشتریان وفادار آن رستوران تبدیل شوند.

امکاناتی که می تواند بهترین و با کیفیت ترین غذا را به مشتریان ارائه دهد، رستورانی است که دارای امکانات رفاهی  برای مشتریان باشد، رستورانی که بهترین غذا ها را در ظروفی متناسب سرو کند و تزیینات خلاقانه را در سرو غذای خود بکار ببرد.در رستوران حس توران جایگاه های متنوعی تدارک دیده ایم که بتوانیم  خاطره انگیز ترین لحظات را برای شما عزیزان رقم بزنیم و توجه به حال و هوایی که دارید، می توانید هر کدام  از جایگاه های ویژه و سفارشی را برگزینید. برای رزرو میز دلخواهتان با شماره با شماره  ۷۵۴۲۶ تماس بگیرید.

نمونه هایی از بهترین غذای ایرانی در یک نگاه

نمونه هایی از بهترین غذای ایرانی در یک نگاه | رستوران فرشته

مسلماً غذای ایرانی، جزو بهترین غذاهای جهان می باشد که به عنوان بهترین غذای ایرانی دارای طرفداران و مشتریان بیشمار و وفاداری است که فقط با یکبار چشیدن طعم غذای ایرانی به آن علاقمند شده اند و تجربه خود را بارها و بارها تکرار خواهند کرد. در ادامه قصد داریم به بیان نمونه هایی از بهترین غذای ایرانی در یک نگاه بپردازیم.

  1. چلوکباب با نان یا پلو
  2. خورش قرمه سبزی با پلو
  3. زرشک پلو با مرغ
  4. سبزی پلو با ماهی
  5. خورش فسنجان با پلو
  6. دیزی سنتی(آبگوشت)
  7. آلبالو پلو با مرغ
  8. باقالی پلو با ماهیچه
  9. آش رشته
  10. کوفته تبریزی
  11. دلمه
  12. خورش بادمجان با پلو
  13. کشک بادمجان
  14. خورش قیمه با پلو
  15. جوجه کباب با نان یا پلو
  16. ته  چین
  17. لوبیا پلو
  18. خورش ماست با پلو
  19. کله پاچه
  20. قیمه نثار
  21. تاس کباب
  22. مرغ ترش
  23. بریانی
  24. حلیم
  25. انواع سوپ
  26. کباب چنجه
  27.  شیشلیک‌ها
  28. انواع آش های سنتی
  29. قلیه ماهی
  30. و غیره
امکانات رستوران حس توران

تنوع غذای ایرانی آنقدر زیاد است که اگر چندین نمونه را هم از آنها لیست کنیم، باز هم به دلیل تنوع فرهنگ و گویش محلی و اقوام مختلف شاهد نمونه هایی دیگر از بهترین غذای ایرانی خواهیم بود.

امکانات رستوران حس توران | رستوران فرشته

بهترین غذای ایرانی می بایست، در بهترین رستوران ایرانی سرو گردد تا اصالت ایرانی بودن خود را حفظ نماید. رستوران حس توران جزو بهترین رستوران ایرانی واقع در خیابان فرشته است که در کنار کیفیت غذا، اصیل بودن، خوش طعم و خوش رنگ بودن غذا را به بهترین شکل ممکن به میهمانان خود اثبات می کند. از دیگر امکانات رستوران حس توران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • محیطی دنج و آرام
  • منوی جذاب و خاص
  • سرو غذاهای ایرانی و دریایی با تنوع بالا
  • سرو انواع دسر و نوشیدنی های ایرانی
  • کارکنان صمیمی و خوش برخورد
  • چشم اندازی شکیل و رویایی
  • دکوراسیون متفاوت با سبک ایرانی
  • آشپزانی مجرب و بین المللی
  •  و غیره

رستوران حس توران آماده ارائه میزبانی و ارائه خدمات پذیرایی بی نظیر از مهمانان داخلی و خارجی است و با شعار” بهترین غذای ایرانی برای بهترین ها” مقدمتان را گلباران می کند.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri