رستوران حستوران طعم اصیل غذای ایرانی


۱۳۹۸-۰۴-۰۹

ایران کشوری شگفت انگیز با فرهنگی بی نظیر و همچنین آشپزی و غذای ایرانی در سراسر جهان است. غذاهای ایرانی به دلیل طعم و مزه بی نظیری که دارد در سراسر جهان معروف است. بسیاری از توریست‌هایی که به ایران سفر می‌کنند از چشیدن طعم و مزه غذای ایران شگفت زده می‌شوند. غذاهای ایرانی در انواع مختلف و تنوعی بی نظیر در سراسر ایران طبخ می‌شوند. هر استان و هر فرهنگی در ایران غذاهای مربوط به خود را دارد که با دیگر استان‌ها متفاوت است.

آشپزی و غذای ایرانی | حستوران

ایرانیان مردمانی خوش‌ذائقه‌اند که به کیفیت و مزه غذا اهمیت زیادی می‌دهند از همین رو تنوع غذایی در بین آن‌ها بسیار بالاست. فرهنگ مردم شهرهای مختلف در آشپزی با هم متفاوت است. حتی دو شهر نزدیک به هم در جنوب کشور مانند بندرعباس و بوشهر غذاهای متفاوتی دارند. که بخشی از آن به اقلیم و جغرافیای آن مناطق بستگی دارد. در این مقاله قصد داریم یکی از رستوران‌های سنتی که به تازگی تأسیس شده است را معرفی کنیم. اگر به دنبال طعم اصیل غذای ایرانی در یک رستوران اصیل ایرانی هستید، قطعاً رستوران حستوران بهترین و اولین انتخاب شما خواهد بود.

غذای ایرانی در یک رستوران اصیل ایرانی

رستوران حستوران در سال ۱۳۹۴ در خیابان فرشته تأسیس شد و از جمله رستوران‌هایی بود که از زمان تأسیس به شدت مورد توجه و استقبال قرار گرفت. دلیل این امر غذاهای ایرانی و سنتی بود که در این رستوران مناسب هر ذائقه‌ای سرو می‌شود. تنوع غذاهایی که در رستوران سرو می‌شود تقریباً در هیچ رستوران ایرانی دیگری وجود ندارد. انواع غذاهای ایرانی را می‌توان در منوی این رستوران مشاهده کرد.

اسامی بسیار جالبی برای انواع غذاهای ایرانی در این رستوران انتخاب شده است. دلیل این امر این است که بتوان انواع غذاهای ایرانی را در منوی رستوران جای داد و از یکدیگر متمایز کرد.همان طور که گفته شد در تمام نقاط ایران انواع مختلف غذای ایرانی با طبخ‌های متفاوت وجود دارد و هر کدام دستور پخت مخصوص به خود و به همین دلیل طعم متفاوتی دارند. برای مثال کباب در هر شهر ایران به سبک خاصی طبخ می‌شود.

در منوی این رستوران انواع کباب‌ها با عناوین مختلف مانند کباب شاه پسند، کباب شاهنامه و … وجود دارد که هر کدام دستور پخت متفاوتی دارند و طعم و مزه‌ی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. هدف رستوران حستوران این است که تمام غذاهای سنتی ایرانی را در منوی خود بگنجاند و برای این کار از اسامی زیبا و جالب برای هر غذا استفاده کرده است. در صورتی که برای انتخاب غذا از منو سردرگم شوید می‌توانید از گارسون‌های رستوران کمک بگیرید. آن‌ها با روی خوش و حوصله‌ی زیاد در مورد هر غذایی که بخواهید برای شما توضیح خواهند داد.

مواد اولیه و کیفیت طبخ غذای ایرانی در رستوران حستوران

قطعاً استفاده از مواد اولیه‌ی با کیفیت و تازه یکی از مهم‌ترین عوامل در بهتر شدن طعم و کیفیت غذای ایرانی است. در رستوران حستوران این نکته به دقت رعایت می‌شود و از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا برای طبخ غذاها استفاده می‌شود.

مواد اولیه و کیفیت طبخ غذای ایرانی در رستوران حستوران | حستوران

تمام مواد اولیه‌ای که در طبخ غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرند تازه هستند و به هیچ وجه از مواد اولیه‌ای که کهن باشند، حتی اگر تاریخ انقضای آن‌ها نگذشته باشد، استفاده نمی‌شود. با خوردن یک وعده غذایی در رستوران حستوران متوجه کیفیت مواد اولیه و تازگی آن‌ها خواهید شد. شاید راز محبوبیت رستوران حستوران در بین مردم ایران همین کیفیت فوق العاده غذاها باشد. اگر به دنبال تجربه‌ی یک غذای با کیفیت ایرانی هستید، حتماً برای یک بار هم که شده به رستوران حستوران در خیابان فرشته مراجعه کنید.

نوآوری در غذای ایرانی در رستوران حستوران

غذاهای ایرانی با تنوع بسیار زیاد در بسیاری از رستوران‌های ایرانی سرو می‌شوند. اما راز افسانه‌ای شدن رستوران حستوران چیست؟ قطعاً تنوع غذا و تعداد غذاهایی که در منوی رستوران می‌توانید ببینید در هیچ رستوران ایرانی دیگری وجود ندارد. اما مسئله به اینجا ختم نمی‌شود. نوآوری خلاقیت در غذاهای ایرانی از همان منوی رستوران برای مشتریان مشخص است.

نوآوری در غذای ایرانی در رستوران حستوران | حستوران

نحوه‌ی سرو غذا و همچنین آماده سازی و طبخ آن‌ها در رستوران حستوران بی نظیر است و در هیچ رستوران ایرانی دیگری مشابه آن را نخواهید دید. در ورودی ستوران حستوران یک نانوایی سنتی قرار داد که موجب شده است عطر نان تازه در سرتاسر رستوران بپیچد و همه را مشتاق به غذا خوردن کند. نان‌هایی که همراه غذای ایرانی در رستوران حستوران سرو می‌شود در همین نانوایی طبخ می‌شوند و این یک نوآوری در سبک رستوران داری است. قطعاً خوردن یک وعده غذای ایرانی همراه با نان تازه از تنور بیرون آمده یک تجربه‌ی شگفت انگیز خواهد بود.

پیش غذا، غذای اصلی و نوشیدنی در رستوران حستوران

برای پیش غذا در این رستوران انواع انتخاب‌ها پیش روی شما قرار دارد، اما پیش غذای اصلی این رستوران که برای همه‌ی مشتریان به صورت رایگان سرو می‌شود و نیازی به سفارش دادن نیست، دویماج است.

پیش غذا، غذای اصلی و نوشیدنی در رستوران حستوران | حستوران

دویماج یک پیش غذای محلی مربوط به استان قزوین در ایران است. این پیش غذای لذیذ از ماست پر چرب، پنیر، گردو، سبزیجات معطر و نان محلی تشکیل شده است. نان محلی که همراه این پیش غذای لذیذ برای مشتریان می‌آورند در نانوایی رستوران پخته شده است و تازه است. از دیگر پیش غذاهایی که در منوی رستوران قرار دارند می‌توان سوپ پسته، ماستینه بره چوپان، سالاد کرفس و گردو، حليم بادمجان طلايي، ماستینه اسفناج و … را نام برد.

غذاهای اصلی رستوران حستوران

اگر بخواهیم در مورد غذاهای اصلی که در رستوران حستوران سرو می‌شود صحبت کنیم باید ساعت‌ها زمان بگذاریم. تعداد غذاهای و تنوع آن‌ها به قدری زیاد است که کمتر کسی می‌تواند بدون کمک گرفتن از گارسون‌ها غذا سفارش دهد. هر غذایی، تأکید می‌کنم هر غذای ایرانی که در هر کجای ایران خورده باشید، می‌توانید برای بار دوم در رستوران حستوران سفارش دهید. فرقی نمی‌کند که غذای محلی کدام استان و کدام شهر ایران باشد. برای درک کردن این همه تنوع و گوناگونی غذا، تنها یک راه وجود دارد و آن این است که به رستوران حستوران بروید و از نزدیک ببینید.

غذاهای اصلی رستوران حستوران | حستوران

اگر بخواهیم در مورد تنوع نوشیدنی‌های سنتی ایرانی که در رستوران حستوران سرو حستوران سرو می‌شوند بگوییم، همین جمله کافی است که در این رستوران اصلاً به یاد نوشیدنی‌های صنعتی مانند کوکاکولا و پپسی نخواهید افتاد. در رستوران حستوران انواع نوشیدنی‌های سنتی ایرانی همراه غذا سرو می‌شود و می‌توانید سفارش دهید.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri