رستوران ایرانی حس توران برای ایرانی های اصیل


۱۳۹۸-۰۱-۲۵

رستوران ایرانی حس توران یادآور بهترین مزه ها ، مزه ای ماندگار و فراموش نشدنی که هیچ جا آن را نخواهید چشید شما را به این رستوران دعوت می کند.

حس توران، یک رستوران ایرانی اصیل برای ایرانی های اصیل

اگر در خیابان فرشته سری به ساختمان رویال زده باشید، محال است بوی خوش غذاهای بی نظیر رستوران ایرانی اصیل حس توران شما را به سمت طبقه دوم نکشانده باشد.

حس توران، یک رستوران ایرانی اصیل برای ایرانی های اصیل | رستوران حستوران

گاهی اوقات مزه دلپذیر یک غذای معمولی که بارها آن را چشیده اید، فقط در یک جا زیر زبانتان رفته و هر بار که آن را میل می کنید، به یاد همان دستپخت می افتید. بهترین مزه ها را در رستوران ایرانی حس توران خواهید چشید. مزه ای ماندگار و فراموش نشدنی که هیچ جا آن را نخواهید چشید.

تنوع غذایی در رستوران ایرانی حس توران

یک منوی غذایی خاص و منحصر به فرد در مکانی خاص با معماری اصیل و قدیمی ایرانی، با ظروف غذای مسی. لذتی که هرگز فراموش نخواهد شد. فقط کافیست یک بار امتحان کنید. مشتری دائمی رستوران ایرانی حس توران خواهید شد.

متنوع ترین منوی غذایی دنیا مربوط به کدام کشور است؟ ایران. بله ایران. همه ما این جمله را بارها شنیده ایم. اما کو؟ بیاید منوی غذایی یک شهر را با هم جستجو کنیم. از جوجه کبابی که گوشت مرغ آن برای ۱ هفته قبل هست که بگذریم نهایت ۶ الی ۷ نوع غذای دیگر هم در لیست ما خواهد بود. پس چرا ایران متنوع ترین منوی غذایی دنیا را دارد؟

تنوع غذایی در رستوران ایرانی حس توران | رستوران حستوران

پاسخ این سوال شنیدنی نیست. دیدنی است. آن را در رستوران حس توران خواهید دید. منو غذایی منحصر به فرد، غذاهایی که تا به حال در هیچ رستورانی میل نکرده اید. ایران را در حس توران خواهید یافت. هیچ غذای تکراری در منوی ما نخواهید یافت.

لذت نگاه کردن به منوی رستوران ایرانی اصیل حس توران، اشتها را باز می کند. شکم ها را صابون بزنید. ما در رستوران حس توران منتظر قدوم شما هستیم.

دکوراسیون رستوران ایرانی

چند بار به رستوران ایرانی با دکوراسیون اصیل ایرانی تشریف برده اید؟ تصور شما از یک دکوراسیون اصیل ایرانی با طراحی معماری قدیمی و اصیل چیست؟ بگذارید ما به شما بگوییم. احتمالا تصور شما از رستوران سنتی ایرانی با معماری اصیل و قدیمی چند آلاچیق با پشتی های قرمز رنگ دهه ۵۰ و چند گلیم ماشینی است. درست حدس زدیم نه!

دکوراسیون رستوران ایرانی | رستوران حستوران

میخواهیم شما را به یک رستوران اصیل دعوت کنیم. خودتان مقایسه کنید. خودتان قضاوت نمایید. در همین فرشته رستوران های لاکچری و به ظاهر شیک کاساب و دیوان ادعای معماری و غذای ناب دارند. چشم هایتان را برای بازدید از یک معماری واقعی و اصیل در رستوران ایرانی حس توران آماده کنید. دعوت ما پس گرفتنی نیست.

کیفیت غذای یک رستوران ایرانی

نگرانی شما را درک می کنیم. بارها و بارها احتمالا با غذاهای بی کیفیت روبرو شده اید. مثلا اگر دو بار به رستوران های مثلا لاکچری شهر، کاساب و و دیوان و … رفته باشید احتمالا یک دعوای مشتری و گارسون و آشپز را بخاطر غذای مانده و بی کیفیت دیده اید.

کیفیت غذای یک رستوران ایرانی | رستوران حستوران

افتخار ما در رستوران ایرانی حس توران قبل از کیفیت بالای غذاها، مهمان نوازی، ایجاد فضای گرم و صمیمی و خودمانی است. لذت نشستن در کنار خانواده و دوستان در یک فضای صمیمی و گرم و البته میزبانی که شما را صاحب خانه می داند، به مهمان نوازی شهره خاص و عام است و لذت در کنار شما بودن را افتخار خود می داند، به یاد ماندنی است.

کیفیت غذای ما را مشتریان ما به شما خواهند گفت. بهترین رستوران فرشته برای پذیرایی از شما هموطنان عزیز با بهترین غذای ایرانی آماده خدمت رسانی است.

چرا رستوران ایرانی و چرا حس توران؟

تنوع غذای ما ایرانی ها در دنیا زبانزد است. از جای جای دنیا برای امتحان کردن منو غذاهای ایرانی به ایران سفر می کنند و هزاران دلار خرج می کنند تا طعم به یاد ماندنی بهترین غذای ایرانی را در یک رستوران ایرانی اصیل در بهترین رستوران فرشته مزه کنند.

ما در ساختمان رویال فرشته، در یک مکانی خاص، با یک منو منحصر بفرد و خاص به دنبال خدمت به شما هم وطنان ایرانی هستیم. مزه های به یاد ماندنی در رستوران حس توران منتظر شما هستند. دلیل ما برای شما برای حضور در یک رستوران ایرانی، بسیار خوشمزه و دلچسب است. فقط کافیست قدم مبارک خود را در طبقه دوم ساختمان رویال فرشته بگذارید. بهترین غذای ایرانی را در بهترین رستوران  فرشته میل بفرمائید.

لذت خوردن بهترین غذای ایرانی در ظروف مسی

ظروف مسی از قدیم برای خوردن و آشامیدن در همه خانه ها ساکن بوده اند. اگر به قیمت مس در بازار نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این فلز چقدر گرانبهاست. دلیل این گرانبهایی فوایدی است که در آن نهفته است. لذت سرو غذای اصیل ایرانی در یک رستوران ایرانی در ظروف مسی مزه ای نیست که بتوانید آن را فراموش کنید. ساعاتی که با ما هستید، ثانیه به ثانیه به خاطرات ماندنی تبدیل خواهند شد.

لذت خوردن بهترین غذای ایرانی در ظروف مسی | رستوران حستوران

ظروف مسی از جذب مواد غیرخوراکی که در ظروف دیگر بسیار زیاد اتفاق می افتد، به اصل غذا جلوگیری می نمایند. طعم واقعی غذا ها و مواد اولیه آنها را حفظ می کنند و از همه مهمتر آرامش بخش و شادی آور هستند. توصیه ما به شما استفاده از این ظروف حتی در منزل نیز هست.

خلق یک خاطره زیبا در رستوران ایرانی حس توران

غذاهای خوشمزه، مفید و خلاقانه یک بهانه هستند. لذت در کنار هم بودن در یک فضای صمیمی، دلنشین، آرامش بخش و البته در یک رستوران ایرانی، گپ و گفت های دلچسب، به دور از همه قیل و قال های شهر خاطره ای است که در رستوران حس توران برای شما خواهیم ساخت.

خلق یک خاطره زیبا در رستوران ایرانی حس توران | رستوران حستوران

غذاهای اصیل و خوشمزه ما در حس توران که به سبک های خاص و خلاقانه سرو می شوند، منتظر شما هستند. ما در حس توران هیچ غذای تکراری به شما تعارف نخواهیم کرد. شما را به مزه ای دعوت می کنیم، که تا بحال نچشیده اید. بهترین رستوران ایرانی در فرشته، شما را به چالش اصالت طعم و مزه غذا ها و نوشیدنی ها دعوت می کند. جایی که فقط تازگی و صمیمیت حرف خواهند زد.

از اولین قدم تا آخرین قدم در ذهن شما ماندگار خواهد شد. دل هایی که برای برگشت لحظه شماری خواهند کرد. وقت خود را در رستوران هایی که فقط اسمی از رستوران را یدک می کشند، دیوان باشد یا کاساب تلف نخواهید کرد. منتظر شما در حس توران هستیم.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri