رستوران فرشته بهترین رستوران خاطرات


۱۳۹۸-۰۲-۲۱

رستوران فرشته با غذاهای خوشمزه و خاطرات شیرین یک وجه مشترک بزرگ دارد، آن این است که هیچ وقت از یاد ما نمی روند و همیشه ما را به سمت خود می کشانند. نقطه عطف داستان جایی است که خاطره ای خوش و شیرین با غذای دلچسب و خوشمزه گره خورده باشد. کیست که یارای فرار از این نقطه را داشته باشد.

برگشت به بهترین رستوران فرشته، رستوران خاطرات

خیلی از دور هم جمع شدن های ما در رستوران های شهر، برای فقط خوردن یک غذا نیست. برای فقط خوردن غذا، رفتن به بهترین رستوران فرشته و بهترین کافه رستوران فرشته، کمتر اتفاق می افتد. حس توران و حس کافه در ساختمان رویال فرشته، برای ثبت بهترین خاطرات شما آن هم در کنار بهترین غذای ایرانی در یک رستوران ایرانی اصیل آماده هستند.

رستوران خاطرات | حستوران رستوران نیاوران

محیطی گرم و صمیمی و دلنشین که حس تازگی و طراوت را برای شما و خانواده عزیزتان، رقم خواهد زد. برای رفتن به بهترین رستوران فرشته، پر از دلیل خواهید بود. دلایلی شیرین که هر کدام برای شما کافیست و برای ما لذت بخش. مهم نیست که به کدام یک از دلایل زیر در کنار ما باشید. ما در حس توران با همه دل و جان بهترین ها را برای شما رقم خواهیم زد.

طعم بهترین غذای ایرانی در بهترین رستوران فرشته

البته بدیهی است که اولین و مهم ترین دلیل برای رفتن پیاپی به بهترین رستوران فرشته، حس کافه و حس توران طعمی است که زیر زبانتان مانده است. سرو بهترین غذای ایرانی نتیجه یک تلاش تیمی و سالها تجربه است که برای بهترین رستوران فرشته، ساده به دست نیامده است.

طعم بهترین غذای ایرانی | حستوران رستوران نیاوران

اگر به همین سادگی ها می شد بهترین رستوران فرشته بود، رستوران دیوان و کاساب هم انقدر مگس نمی پراندند. طعم های با اصالت و به یاد ماندنی که از دل سال ها عمر و تلاش به دست آمده اند. خلاقیت هایی که ما را به بهترین رستوران فرشته تبدیل کرده است، بارها خاک خورده اند و بلند شده اند. اگر هنوز لذت بهترین غذای ایرانی را در بهترین رستوران فرشته، در حس توران نچشیده اید، فرشته ، ساختمان رویال طبقه دوم، ما با آغوشی باز منتظر شما هستیم.

طعم بهترین نوشیدنی های ایرانی در بهترین رستوران فرشته

به چند کافه رستوران در شهر سری بزنید و منوی آنها را ببینید. به شما قول می دهم که اگر ۲۰ نوع دسر و پیش غذا و انواع نوشیدنی یافتید، همه آنها با جابجا کردن سه کلمه ساخته شده اند. کافه گلاسه داغ، گلاسه شیرین، کافه تلخ. همین و بس. ما در حس کافه بهترین رستوران فرشته، منوی جدیدی برای شما داریم. یک منوی منحصر به فرد و خاص در یک مکان خاص. غذاها و نوشیدنی هایی که هیچ وقت تکراری نیستند و شما آنها را هیچ جا ندیده اید.

طعم بهترین غذای ایرانی | حستوران رستوران نیاوران

شاید اگر شکم اجازه می داد، لذت مزه کردن همه منوی خاص بهترین رستوران فرشته، خواستنی ترین حس بعدازظهر پنج شنبه ها بود. اگر سری به فرشته زدید و ساختمان رویال را دیدید، ما از همه ساعات و زمان های شما، بعد از ظهر پنجشنبه خواهیم ساخت.

معماری اصیل و قدیمی بهترین رستوران فرشته

لذت قدم زدن در ایران بزرگ در بهترین رستوران فرشته در یک رستوران ایرانی اصیل با معماری قدیمی و منحصر به فرد که از دیدن آن خسته نخواهید شد. اگر برای دیدن دوباره معماری بهترین رستوران فرشته تشریف فرما شدید، قدمتان روی چشم، یک استکان چای با اصیل ترین مزه مهمان ما باشید.

معماری اصیل و قدیمی | حستوران رستوران نیاوران

ما در حس کافه و حس توران در بهترین رستوران فرشته، مشق حواس و لمس میراث را شعار خود قرار داده ایم. با این شعار حواس پنجگانه شما را به چالش بهترین ها دعوت می کنیم. بهترین مزه، بهترین معماری و دکوراسیون، بهترین بو، بهترین و آرامش بخش ترین موسیقی و لمس یک حس تازگی و نو شدن. در بهترین رستوران فرشته با بهترین ها قدم خواهید زد.

یک فضای دلنشین در بهترین رستوران فرشته

این یک هدیه است. یک هدیه برای شما از جانب ما. ما در دل شهر، در فرشته در ساختمان رویال، با همه عشق و زحمت، در ۱۵۰۰ متر مربع معماری اصیل و قدیمی در بهترین رستوران فرشته، برای شما یک هدیه زیبا و فراموش نشدنی داریم. لذت سفر به خاطره ها در یک جمع صمیمی، دوست داشتنی و خودمانی. ما را مهمان شیرین ترین لحظات زندگی خود کنید. اینجا ما مهمان هستیم.

یک فضای دلنشین | حستوران رستوران نیاوران

شاید بزرگترین دلیلی که بتواند یک جمع دوستانه و صمیمی خانوادگی را به بهترین رستوران فرشته بکشاند، تجربه یک فضای گرم و صمیمی است. اگر مهمان نوازی ما را تجربه کرده باشید، می دانید از چه سخن می گوییم. لحظاتی که تا سالها برای خلق آن خوشحال خواهید بود و هر بار که همدیگر را ببینید، با هم بودن هایتان در بهترین رستوران فرشته یادآور خواهد شد.

در دل شهر، در جایی که همه شلوغی ها و سر و صداهای مزاحم خوابیده اند، شما در یک فضای اصیل ایرانی، در دل ایران مشغول میل بهترین غذای ایرانی در کنار بهترین های زندگی خود هستید. این بالاترین لذت ممکن است. و ما چقدر خوشبختیم که این لحظات را با شما در حس کافه شریک هستیم. قدم روی چشم ما گذاشته اید.

زنده کردن خاطرات دو نفره

این یک حس عاشقانه قدیمی است. گرم ترین فضایی که در دل عشق خود گنجانده اید، همیشه دلیلی برای بازگشت پیدا می کند. از شما دعوت می کنیم اولین و بهترین حس عاشقانه دو نفره خود را در بهترین رستوران فرشته، برای ابد ماندگار کنید.

ما یک منوی خاص و منحصر به فرد برای این لحظه شما داریم. منوی که هیچ کجا آن را نمی توانید به این حس آشنا تزریق کنید. منوی دوستی و صمیمیت و البته خوشمزگی. اصالت طمع و مزه را به خاطرات خود خواهید افزود.

یک منوی خاص

جدا از طعم با اصالت و به یاد ماندنی، یک منوی خاص، یک غذای خاص و یک ابتکار عالی هم همیشه ما را به یک رستوران ایرانی بر می گرداند. مزه های ریشه دار ما در حس کافه و حس توران در دورترین نقاط هم که باشید، شما را برای تست دوباره این مزه ها، به حس توران خواهند کشاند.در منوی ما هیچ غذای تکراری وجود ندارد یا بهتر بگوییم هیچ مزه تکراری دیده نمی شود. هر کدام از غذاهای منوی حس توران شما را به خاطره ای وصل خواهند کرد. یک خاطره خوشمزه و آرامش بخش که نمی توان از مرور آن گذشت.

arnavutköy eskort
alanyaspor haberleri